Uudised

Tartu Motoshow 2015: TOP 10 esmaesitlused

Esmaesitlusi otse Frankfurdist
Kohapeal nii rallikeskus, kui ajaloonäitus
Näitus avatakse reedel, 25. septembril

Tänavune Tartu Motoshow tähistab oma 20. aastat. Sel puhul on näitusel Autolehe kaasabil kokku pandud ajalooline väljapanek autodest, mis on viimase 20 aasta jooksul eestlastest autoostjaid kõige enam mõjutanud.

Lisaks on ohtralt erinevaid hobiautosid, proovisõiduala ning eriti on seekord põhjust sõita Tartusse rallihuvilistel: eeloleval nädalavahetusel toimuva TARTU RALLY võistluskeskus asub Motoshow territooriumil, mis annab hea võimaluse jälgida ralliautosid ja nende ettevalmistusi kiiruskatseteks. Kokku on kahe päeva jooksul 11 kiiruskatset ja rohkem kui 80 osalejat.

Kuid loomulikult on ka seekord palju uhiuute mudelite esmaesitlusi, millest nii mõnigi siia saabunud otse Frankfurdi autonäituselt. What Car? Eesti toimetus valis välja 10 olulisemat autouudist:

 



1. Renault Talisman












Äsja Frankfurdi autonäitusel esmaesitletud Renault uus keskklassi auto Talisman on juba vaadata-katsuda ka eestlastest autoostjatele. Tegemist on senise Renault Laguna järeltulijaga, mis tänavu tootmisest maha läks. Uus Talisman saabub müügile korraga nii sedaan- kui universaalversioonina.

2. VW Touran   














Kevadisel Genfi autonäitusel esitletud uus Volkswagen Touran on esmakordselt ka Eestis laiema publiku ees. Uus Touran on saadaval kolmes erinevas varustusastmes ning tema hinnad algavad 20 753 eurost.

3. Subaru Levorg


Subaru esitleb oma uut keskklassi autot, mis vahetab siinsel turul välja senise Legacy. Auto kapoti all on uus 1,6-liitrine turbomootor, millel võimsust koguni 170 hj. Loomulikult kaasneb autoga Subaru nelikvedu, käigukastidest on saadaval CVT variaator-automaatkäigukast. Levorgi hinnad algavad 26 400 eurost, kokku on saadaval neli erinevat varustustaset.  

 

4. Škoda Superb


Lõpuks ometi saavad eestlased oma silmaga näha uut Škoda Superbi, mis on juba jõudnud nii mõnegi maineka testivõiduni. Eriti muljetavaldav on aga uue Superbi alghind: 17 990 eurot! Tõsi, kes tahab juba veidi rikkalikuma varustusega autot, sel tuleb arvestada juba üle 20 000 eurose väljaminekuga, kuid konkurentidega võrreldes on tegemist siiski vägagi atraktiivse ostuga.  

 

5. Toyota Avensis


Eestlaste lemmik-keskauto Toyota Avensis tegi läbi põhjaliku uuenduse, mis on juba märksa enamat kui lihtsalt facelift. Uuenes nii auto välimus, kui sisemus ja esmakordselt on uustulnuk ka Eestis laiema publiku ees. Nagu Škoda Superbilgi, on uue Avensise hinnad vägagi atraktiivsed ning algavad sedaankerega variandi puhul samuti 17 990 eurost. Kuid ka universaalkerega versiooni alghind jääb alla 20 000 euro.

 

6. VW T6 Multivan


Volkswageni legendaarne tarbesõidukute seeria jõudis äsja oma kuuenda põlvkonnani, mille Multivan versioon on rahvale vaatamiseks väljas ka Tartu autonäitusel. Klassikaliselt on tegemist multifunktsionaalse suure mahtuniversaaliga, mis pakub ohtralt mugavusi nii reisijatele kui ka juhile.


7. Renault Kadjar


Renault Kadjar on juba mõnda aega Eestis müügil, kuid esile tõstmist väärib ta sellegi poolest. Kadjari sõsarauto, Nissan Qashqai, on hetkeseisuga enim müüdud auto Eestis ja pole kahtlustki, et ka tema Renault versioonil on siinsel turul kõvasti potentsiaali. Hinnad algavad 16 990 eurost, mis ühe korraliku krossoveri kohta on igati atraktiivne.    


8. Mazda CX-3


Mazda uus väikemaastur CX-3 jõudis müügile sel kevadel ning väärib kahtlemata äramärkimist. On ju erinevat sorti maasturid ja krossoverid eestlaste absoluutsed lemmikautod. Mazda CX-3 on vaikne ja hea ergonoomikaga juhikohaga, mootori ja käigukastivalik on lai. Saadaval on ka nelikvedu. Hinnad algavad juba 15 900 eurost.  

9. Mitsubishi L200


Mitsubishi pikap L200 jõudis äsja oma järjekordse mudelipõlvkonnani. Eriti ahvatlev peaks see auto olema neile, kel tarvis midagi enda järel vedada: nimelt suudab uus L200 haakida endale sappa kuni 3 tonnise järelhaagise. Uue L200 hinnad algavad 24 800 eurost.


10. Peugeot 308 GTI


Peugeot 308 ise ei ole meie turul enam väga uus nähtus, küll aga tema sportlik versioon GTI. Auto uus 1,6-liitrine turbomootor on saadaval kahes erinevas versioonis: 250 ja 270 hj. Kogu selle võimsuse juures suudab ta aga hakkama saada vaid 6-liitrise kütusekulkuga 100 km kohta. Kuna auto veel on siinsel turul nii uus, ei ole tema täpne hind hetkel teada.


What Car? näituse D-hallis 

Näitusel on kohal ka What Car? Eesti, kus me esitleme trükivärsket maasturite ja krossoverite kataloogi (pildil) ning nagu eelmiselgi aastal, peidame katte alla ära ühe auto. 

Millise täpselt, selgub pühapäeva keskpäeval. Kõikide õigesti arvanute vahel läheb loosi tollesama auto kasutusõigus terveks nädalaks! Astu läbi meie boksist näitusekeskuse D-hallist!

Näitusest saad lähemalt lugeda motoshow ametlikult kodulehelt: 



Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Ford Focus

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Neljanda põlvkonna Ford Focus eristub konkurentidest hea juhitavuse poolest, olles jätkuvasti parim valik nõudlikule juhile, kuid võimaldab ka mugavat sõitu ja pakub mõistlikku praktilisust.