Uudised

Honda NSX ei pruugi jääda ainsaks mudeliks

Kavas on kokku viis mudelit
Valikusse tulevat ka Type-R versioon
Kõik autod tuleksid uuest Ohio tehasest

Honda soovib tagasi teenida Honda NSX-i loomiseks tehtud investeeringuid ja käsitleb hübriidajamiga sportautot kui uut platvormi, millele ehitatakse mudeli elutsükli jooksul veel mitmeid põnevaid teisendeid. NSX-i projektipealiku Ted Klausi sõnul olevat kaalumisel nii baasmudelist kergem isend, kui ka avaauto, hübriidajamita mudel ja täiselektriline versioon – üks neist autodest hakkaks kandma ka Type-R embleemi. Autod toodetaks Ameerika Ühenriikides asuvas uues tehases ning need aitaksid Hondal end taaskehtestada sportautode mängumail. Vähemasti alguses näib selleks piisavat ka tavamudelist, sest kahe turbokompressoriga varustatud 3,5-liitrise bensiinimootori võimsuseks on 507 hj, millele ulatavad vajadusel abikäe ka kolm elektrimootorit (kokku 122 hj). Nende jõuallikate toel lubatakse 1763 kg kaaluva kahekohalise raketi tippkiiruseks 308 km/h.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Honda Civic

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Kümnenda Civicuga on hea sõita ja lisaks on sellel ette näidata ka suur pakiruum ja korralik baasvarustus. Head muljet rikub nigela lahutusvõimega puutetundlik lustikummuti ekraan, mis ei hiilga kiiruse osas ja millel peegelduv valgus segab samuti selle kasutamist.