Uudised

Peugeot 508 ja Rifter jõuavad Eestisse sügisel

Nii 508 kui Rifter jõuavad Eestisse septembri lõpus või oktoobri alguses, universaalkerega 508 SW aga järgmisel aastal.
Mõlema mudeli garantiiperiood on viis aastat või 100 000 km.
Mudeli 508 baashind on Active-varustuses 27 700 eurot, Rifter alustab samas varustuses aga kümne tuhande jagu madalamalt.

Möödunud reedel sai Tallinnas toimunud esitluse käigus oma käega katsuda nii uut Peugeot 508-t kui ka mahtuniversaali Rifter, mis peaksid Eestis müügile jõudma septembri lõpus või oktoobri alguses. Lisaks avaldati ka mudelite baashinnad, täpsemad hinnakirjad järgnevad peatselt, kui alustatakse ka eeltellimuste vastuvõttu. Peugeot 508 baashind on Active-varustuses 27 700 eurot (180-hj ottomootori ja 8-käigulise automaatkäigukastiga), kui aga soovite universaalkerega autot (SW), siis tuleb sellele 1200 eurot juurde liita. Universaalid jõuavad turule järgmisel aastal, seniks meelitatakse praktilisema meelelaadiga ostjaid mahtuniversaalina pakutava Peugeot Rifteriga, mille baashind on Active-varustuses 17 700 eurot (110 hj arendava ottomootori ja 5-käigulise manuaalkäigukastiga).

Uus 508 on teinud mudeliuuenduse käigus läbi radikaalse ümbersünni, muutudes nelja uksega sedaanist viieukseliseks luukpäraks – või kiirpäraks, kui teile selline fastbacki mugandus meeldib –, mille kujundus on inspireeritud sportlikest kupeekerega autodest. Meil hakatakse seda autot pakkuma kaheksakäigulise automaatkäigukastiga, jõuallikatest on valikus kaks ottomootorit (180 ja 225 hj) ning kolm turbodiislit (130, 160 ja 180 hj). Keskmise kütusekulu näidud algavad 3,7 liitrist 100 kilomeetrile. Baasvarustuses autol (Active) on digitaalne näidikupaneel (diagonaaliga 12,3 tolli), 8-tollise ekraaniga infolustisüsteem (Bluetooth, Apple CarPlay ja Android Auto), automaatne kahetsooniline kliimaseade, Visibility-nimeline juhiabide pakett (sõidureas paiknemise jälgimine, liiklusmärkide tuvastamine, vihmaandur ja automaatne hädapidurdussüsteem), tagumised parkimisandurid ning esiistmete soojendus.

Hea varustus ja kaheksakäiguline automaatkäigukast aitavad põhjendada kõrget baashinda, kuid järgmistes varustustasemetes on pardal veelgi enam „nänni“. Sama 180 hj arendava ottomootori ja 8-käigulise automaatkäigukastiga on 3000 eurot (alates 30 700 €) rohkem makstes saate luksusliku Allure’i, mis lisab eelnenule 16-tolliste valuvelgede asemel 17-tollised, 10-tollise ekraaniga infolustisüsteemi, navigatsiooniseadme, valgusdioodidel esi- ja tagatuled, võtmevaba sisenemise ja käivitamise, esimesed ja tagumised parkimisandurid koos tagurduskaameraga ning osaliselt nahaga kaetud istmed. Ja seegi pole veel kõik, sest Allure’ist 2800 eurot kallimana on teie päralt GT-Line (alates 33 500 €), mille varustus on veelgi rikkalikum, sisaldades muuhulgas ka 18-tolliseid valuvelgi, adaptiivset tempomaati ja automaatseid kaugtulesid.

Peugeot Rifter on aga väiksema kaubiku najal ehitatav mahtuniversaal, mis jõuab müügile enne pakikandjateks mõeldud versioone. See EMP2-nimelisele platvormile ehitatav sõiduk pärineb sõsarautode kolmikust, mille teisteks esindajateks on Citroën Berlingo ja Opel Combo. Nagu mudelil 508, on ka Rifteri baasversiooniks meil Active eelmainitud 17 700-eurose baashinnaga. Rifterit pakutakse kahe ottomootori (110 ja 130 hj) ja kolme turbodiisliga (75, 100 ja 130 hj) ning viie- või kuuekäigulise käsikäigukasti ning kaheksakäiguline „automaadiga“. Valikus on ka N1-kategooria versioonid, lisaks esiveolistele saab tellida veel Dangeli teostuses nelikveolisi ning peagi hakatakse Riftereid pakkuma kahes pikkuses viie- ja seitsmekohalistena. 350 mm pikem kere lisab hinnale 1200 eurot, lõplikud hinnakirjad avaldatakse samuti lähiajal.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Peugeot 508

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Elektroonikat täis Peugeot 508 on suurepärane saavutus -- elegantne, rafineeritud ja hea juhtida. Suurimaks puuduseks võib pidada napivõitu tagaistet.

Kasutatud auto testid

Peugeot 307 (01-07)