Uudised

Kaamera ette jäid nii kaheksas Porsche 911 kui ka keskmootoriga Chevrolet Corvette’i prototüüp

Mõlemad mudelid peaksid meieni jõudma eeloleval aastal, kaheksanda põlvkonna Porsche 911 mudelitähis on 992 ja „ameeriklasel“ C8.
Keskmootoriga Corvette võidakse turule tuua lisaks olemasolevale versioonile, mis sel juhul taandatakse odavamaks baasmudeliks.
Uus 911 avalikustatakse novembris algaval Los Angelese autonäitusel, kaheksanda põlvkonna Corvette aga järgmise aasta alguses.

Saksamaal jäid kaamerate ette tagasihoidlikus maskeeringus kaheksanda põlvkonna Porsche 911 prototüübid, mille tagaosa kujundus sarnaneb ideeautole Porsche Taycan. Väliskujunduses on silmatorkavamad muudatused tuvastatavad auto tagaosa juures ja suurematel kiirustel tööasendisse tõusev tagaspoiler on nüüd praktiliselt kogu auto laiune. Uue 911 tagaosa on endisest massiivsem ja kere seega kiilukujulisem, kuid asjaomaste isikute sõnul ei tehtud seda mitte võimaliku hübriidajami mahutamiseks, vaid pigem esteetilistel kaalutlustel. Vaata ka meie varasemat sellekohast uudist: http://www.whatcar.ee/uudiste-artiklid/6397/kas-selline-viks-vlja-nha-uus-porsche-911

Hübriidajami võib enesele saada ka kaheksanda põlvkonna Chevrolet Corvette, kuid pisut hiljem, sest keskmootoriga auto on mudeli 65 aastat väldanud ajaloos niigi suur vapustus. Kõigi varasemate põlvkondade korral on mootor paiknenud juhist eespool. Uue sportauto südameks saab esmalt vabalthingav 6,2-liitrine V8 ja ehkki see ei suuda madalatel pööretel konkureerida turbomootoritega pöördemomendi osas, on tal mitmeid muid väärtusi. Selline mootor on suhteliselt kerge, vahetu reaktsiooni ja suurepärase häälega ning umbes 500 hj kätte saamine ei tohiks General Motorsi inseneride jaoks olla eriline väljakutse.

Keskmootoriga C8 võidakse turule tuua lisaks olemasolevale seitsmendale põlvkonnale, mis degradeeritakse pisut madalamale positsioneeritud baasmudeliks ehk „sissejuhatuseks Corvette’i maailma“. Hiljem võib kaheksanda põlvkonna Corvette saada enesele ülanukkvõllidega V8, ülelaadimise ja isegi hübriidajami, mis on päris kindlasti võimsam kui tegusaim seitsmenda põlvkonna esindaja ZR1 (563 kW/765 hj). Teise suurema muudatusena kaob valikust ka traditsiooniline manuaalkäigukast, mida asendab Tremeci kahe siduriga „automaat“. Uut autot näidatakse meile ilmselt aastavahetuse järel ja müügiga alustatakse eeloleva aasta sügisel.
 

Vaata autofirmade sooduspakkumisi