Uudised

Priimused ja läbikukkunud: millised on töökindlad autod?

Toome teieni meie viimase küsitluse tulemused, milles osales üle 18 000 vastaja.
Veel statistikat? Aga palun: autode poolelt osales 31 marki ja 159 mudelit.
Vaatlusaluste autode vanus jäi vahemikku üks kuni neli aastat.

Toome teieni ajakirja What Car? viimase rahulolu-uuringu tulemused, milles osales 18 284 autoomanikku, kelle sõiduriistade vanus jäi vahemikku üks kuni neli aastat. Me ei pruugi ülearu teada ei rebasejahist ega muust brittidele loomuomasest, ent suur osa meil ja neil müüdavatest sõidukitest on sarnased, eristudes vaid rooli asukoha ja varustuse nüansside poolest. Mis tähendab, et tõenäoliselt on sarnased ka samaealisi sõidukeid tabavad probleemid. Tänu küsitluses osalenud autoomanike suurele hulgale joonistuvad üsna selgelt välja need kaubamärgid ja mudelid, mida võib töökindluse osas usaldada, et neid pimesi ostma tormata. Nagu needki, mis teevad ilma tabeli lõpuosas ja mida korras närvikava huvides pigem vältida võiks. Toome teieni kümne autoklassi lõikes nii parimad kui ka põrujad, mudeli järel olev arv väljendab omanike hulka, kes oma sõiduriistaga rahul on. Aga nüüd numbrite manu ja alustame ülevaadet väikeautodest.

Töökindlaim väikeauto: Toyota Yaris, 100%

Toyota Yaris võib olla kogu poolest väike, ent töökindluse osas on see üle märksa suurematest ja nooblimatest autodest, sest ükski küsitluses osalenud Yarise omanik ei kaevanud ÜHEGI tehnilise probleemi üle. Yarisest ei jäänud palju maha ka uusim Honda Jazz, sest vaid kolmel protsendil selle auto ostjatest oli esinenud probleeme, mis pealegi olid enamasti seotud navigatsiooniseadmega ning kõrvaldati kiiresti ja tasuta. Punase laterna rollis astus üles aga Peugeot 208 (81,4%), mille ostjatel tuli kokku puutuda üsna mitmete erinevate tõrgetega. Enim esines vigu auto elektrisüsteemi (15%), pidurite (12%), mootori elektroonika (8%), jõuallika enda (8%), käigukasti ja siduri (8%) ning roolisüsteemiga (8%). Ülejäänud sõlmede vigade protsent jäi alla viie protsendi. Tabeli kurvemas pooles tuli Peugeot 208 järel teisele kohale Nissan Note (83,8%), mille korral kaebasid probleemide üle pooled ostjad ja millel vajasid enam tähelepanu nii vedrustus kui ka jõuallikad.

1.Toyota Yaris, otto (2011-…)100,0%
2.Honda Jazz (2015-…)99,5%
3.Honda Jazz (2008-2015)99,2%
4.Suzuki Celerio (2015-…)98,0%
5.Hyundai i10 (2014-…)97,8%
6.Škoda Citigo (2012-…)97,0%
7.Hyundai i20 (2015-…)96,5%
8.Škoda Fabia (2015-…)95,9%
9.Renault Clio (2013-…)95,8%
10.Ford Fiesta, otto (2008-2017)95,6%
11.-12.Volkswagen up! (2012-…)94,6%
11.-12.Dacia Sandero/Stepway (2013-…)94,6%
13.Audi A1 (2010-…)94,5%
14.Opel Corsa (2014-…)93,9%
15.Mini luukpära, otto (2014-…)93,8%
16.Fiat Panda (2012-…)93,0%
17.Seat Ibiza (2008-2017)92,2%
18.Mini luukpära (2014-…)90,3%
19.Mazda 2, otto (2015-…)90,0%
20.Mini Clubman (2015-…)88,1%
21.Volkswagen Polo (2009-2017)85,8%
22.Nissan Note (2013-2017)83,8%
23.Peugeot 208 (2012-…)81,4%

Töökindlaim kompaktauto: Hyundai i30, 98,9%

Värskelt järeltulija poolt asendatud „ii-kolmekümnel“ on muljetavaldav renomee – vaid kuuel protsendil autodest esines probleeme, enamasti käigukastide ja siduriga, kuid need lahendati maksimaalselt nädala jooksul ja täiesti tasuta. Hyundai 130 järel hõbemedali noppinud Audi mudelil A3 esines rikkeid küll märgatavalt rohkem – 23%, millest levinumad puudutasid keredetaile, parkimisandureid ning avanemast keelduvat kütusepaagi täiteava – ent needki kõrvaldati lõviosas ühe päeva jooksul ja täiesti tasuta.

Sarnaselt väikeautodele sattus ka kompaktautode arvestuses punase laterna rolli Peugeot, sest erinevate vaevuste üle kaebasid pea pooled mudeli 308 ostnutest. Kaheksateistkümnel protsendil juhtudest põhjustas probleeme autode elektrisüsteem, millele järgnesid mured keredetailide (12%) ja mootorite juhtelektroonikaga (9%). Enamasti jäid autod küll sõitvateks, ent mõnel omanikul tuli vigade kõrvaldamiseks ka kukrut kergitada. 45% müüdud Nissan Pulsaritest kannatas samuti mingi vajakajäämise käes, mis olid enamasti seotud elektrisüsteemiga.

1.Hyundai i30 (2012-2017)98,9%
2.Audi A3 (diisel, 2013-…)98,4%
3.Škoda Octavia (diisel, 2013-…)97,3%
4-5.Seat Leon (otto, 2013-…)97,2%
4-5.Mazda 3 (otto, 2014-…)97,2%
6.Kia Ceed (2012-…)96,3%
7.Honda Civic (otto, 2012-2017)95,8%
8.Ford Focus (otto, 2011-…)95,7%
9.Škoda Octavia (otto, 2013-…)95,5%
10.Škoda Rapid (2014-…)95,3%
11-12.BMW 1. seeria (2011-…)95,2%
11-12.Volkswagen Golf (diisel, 2013-…)95,2%
13.Seat Leon (diisel, 2013-…)95,0%
14-15.Volkswagen Golf (otto, 2013-…)94,8%
14-15.BMW 1. seeria (diisel, 2011-...)94,8%
16.Opel Astra (2015-…)93,8%
17-18.Honda Civic (diisel, 2012-2017)93,6%
17-18.Audi A3 (otto, 2013-…)93,6%
19.Mercedes-Benz A-klass (otto, 2013-…)93,4%
20.Alfa Romeo Giulietta (2010-…)92,9%
21.Volvo V40 (otto, 2012-…)91,6%
22.Honda Civic (otto, 2017-…)91,5%
23.Ford Focus (diisel, 2011-…)90,8%
24.Volvo V40 (diisel, 2012-…)89,0%
25.Mercedes-Benz A-klass (diisel, 2013-…)86,9%
26.Nissan Pulsar (2015-…)86,5%
27.Peugeot 308 (2014-…)81,5%

Töökindlaim keskklassi auto: Volvo V60, 99,3%

Ainult kuuel protsendil Volvo V60 omanikest esines autoga mingi probleem, mis oli valdavalt seotud autode kerega. Muid rikkeid praktiliselt ei täheldatud ja kõik autod jäid seejuures sõidukõlbulikeks. Volvo järel tuli teisele kohale Opel Insignia ja ehkki selle mudeli rikete sagedus oli juba enam kui kolm korda kõrgem (19%), olid need valdavalt kergemat laadi, mis kõrvaldati reeglina ühe päevaga. Üllatuslikult tuli oivikute arvestuses kolmandaks aga Alfa Romeo Giulia, mille vigade protsent oli Opelist väiksemgi (17%) ning enamasti puudutasid tõrked vajakajäämisi kliimaseadme, pidurite ja laternate osas.

Punase laterna rollis astub selles klassis aga üles Mercedes-Benzi C-klass (83,1%), mille puhul esines vajakajäämisi igal kolmandal autol. Enam tekitasid probleeme mootorielektroonika (7%), navigatsiooniseade (6%), keredetailid (5%) ja elektrisüsteem (5%). Tabeli pahupoolel järgnes C-klassile Jaguar XE, mille omanikest pidi tervelt 42% hoolduste vahepealsel ajal teenindusse pöörduma. Enamasti puudutasid nurinad pidureid, interjööri viimistlust ja auto elektrisüsteemi, „kolmandaks“ tuli aga „Jaagu“ järel Audi A4, millel on diislitega enam probleeme kui ottomootoritega.

1.Volvo V60 (2010-2018)99,3%
2.Opel Insignia (2008-2017)97,5%
3.Alfa Romeo Giulia (2016-…)96,9%
4.BMW 3. seeria (2012-…)96,6%
5.Mazda 6 (2013-…)95,9%
6.Škoda Superb (otto, 2015-…)95,2%
7.Audi A3 (sedaan, 2013-…)93,9%
8.Audi A4 (otto, 2015-…)93,7%
9.Škoda Superb (diisel, 2015-…)93,2%
10.Volkswagen Passat (2015-…)92,9%
11.Ford Mondeo (2014-…)92,6%
12.Audi A4 (diisel, 2015-…)91,9%
13.Jaguar XE (2015-…)83,7%
14.Mercedes-Benz C-klass (2014-…)83,1%


Töökindlaim luksusauto: Mercedes-Benzi E-klass (2009-2016), 92,4%

Uuringu järgi näib, et tänase E-klassi eelkäijaga on vähem probleeme kui müügil oleva mudeliga. Kuigi pisut üle kolmekümne protsendi autodest oli kannatanud mingi vaevuse käes, olid need enamalt jaolt kergemat sorti ja mitte sõitu segavad, avaldudes reeglina akude ning elektrisüsteemi juures. Sama lugu puudutab ka tänase 5. seeria eelkäijat - 31% autode omanikest andis teada miskit sorti vigadest, mis olid enamalt jaolt seotud väljalaskesüsteemi, mootori ja auto elektrisüsteemiga – ning viimasega jagas rahulolu osas teist-kolmandat kohta eelmine Jaguar XF (2007-2015, 91,6%).

Pahupoolel alustab tabelit samuti Jaguar XF (81,9%), mille korral esines viperusi kolmekümne kuuel protsendil küsitlusse sattunud autodest. Levinumad probleemid puudutasid autode elektrisüsteemi (17%), keredetaile (15%), sõitjate ruumi viimistlust (9%) ja kliimaseadet (6%). Edasi liikudes järgnesid kaslasele veel müügilolevad E-klass ja BMW. 5 seeria, kuid ükskõik millisest tabeli otsast vaadatuna astub selles tubli keskmikuna üles Audi A6.

1. Mercedes-Benz E-klass (2009-2016) 92,4%
2-3. BMW 5. seeria (2010-2017) 91,6%
2-3. Jaguar XF (2007-2015) 91,6%
4. Audi A6 (2011-…) 86,8%
5. BMW 5. seeria (2017-…) 85,3%
6. Mercedes-Benz E-klass (2016-…) 83,5%
7. Jaguar XF (2015-…) 81,9%

Töökindlaim väike linnamaastur: Suzuki SX4 S-Cross, 100%

Väikeste linnamaasturite omanikest võivad end hea tehingu puhul õnnitleda ning küpsisega premeerida Suzuki SX4 S-Crossi ostjad, sest sarnaselt Toyota Yarisele ei esinenud selle autoga vähimaidki probleeme. Teisele kohale tuli Suzuki järel Peugeot 2008, mida kimbutasid üksikud vedrustuse hädad, mis kummitasid viit protsenti uuringus osalenud autodest. Usaldusväärsed on ka ottomootoritega Opel Mokka ja Mokka X, sest neil esines rikkeid vaid üheksal protsendil autodest, samal ajal kui diislite korral oli vigade protsent juba kolm korda suurem (27%).

Selles autoklassis tabeli pahupoolt juhtima Citroën C4 Cactus, ent teisalt kaebas erinevate vigade üle vaid 19% autode omanikest, mis oleks mõnes nooblimas autoklassis olnud hea tulemus. Lõviosa riketest puudutas mootorite juhtelektroonikat (14%), pidureid, mootoreid endid ning probleeme velgede/rehvidega. Tabeli pahupoolel järgnes omanike rahulolu silmas pidades sellele Jeep Renegade, mille korral kimbutasid erinevad hädad pea pooli küsitluses osalenud autodest (47%) ja kolmandaks tuli selles arvestuses Honda HR-V.

1. Suzuki SX4 S-Cross (2013-…) 100,0%
2. Peugeot 2008 (2013-…) 99,4%
3. Opel Mokka petrol (2012-…) 97,7%
4. Suzuki Vitara (2015-…) 97,2%
5. Nissan Juke (2010-…) 96,8%
6. Škoda Yeti (diisel, 2009-2017) 96,6%
7. Škoda Yeti (otto, 2009-2017) 96,2%
8. Renault Captur (2013-…) 95,1%
9. Opel Mokka (diisel, 2012-…) 92,3%
10. Mazda CX-3 (2016-…) 91,5%
11. Audi Q2 (2016-…) 91,0%
12. Honda HR-V (2015-…) 90,2%
13. Jeep Renegade (2015-…) 87,3%
14. Citroën C4 Cactus (2014-…) 82,5%

Töökindlaim keskklassi linnamaastur: Kia Sportage, 97,8%

Kia Sportage’i omanikel ei tohiks esinduse töökoja meistrite näod kuigi hästi meeles püsida, sest hoolduste vahel tuli mingi vajakajäämisega nende sellide poole pöörduda vaid üheksal protsendil antud mudeli omanikest. Seejuures olid needki hädad pigem kergemat laadi ja autod jäid kasutatavaks ka vigade ilmnedes. Kiale järgnes priimuste poolel Audi Q3 – seda mudelit ostes eelistage ottomootorit, sest neil esines vigu vähem kui diiselmootoriga autodel (16% vs 28%) – ja kolmandale kohale tuli Peugeot 3008.

Vastaspoolelt vaadates juhib tabelit aga diiselmootoriga Nissan Qashqai, mille korral ilmnes vajakajäämisi pea pooltel küsitluses osalenud autoomanike sõidukitest (47%). Enamik riketest puudutas akut (21%), sõitjateruumi viimistlust (11%), roolisüsteemi (9%) ja mootorit (8%). Kuid diislist ei jäänud palju maha ka ottomootoriga Qashqai, millel esines vigu vaid ühe pügala jagu vähem. Bensiini põletavate Qashqaide probleemid olid enamasti seotud kas akude või mootoritega- Kahe Nissani järel tuli tagantpoolt kolmandaks diiselmootoriga Audi Q3, millel esines mingeid tõrkeid kahekümne kaheksal protsendil uuringus osalenud autodest.

1. Kia Sportage (2016-…) 97,8%
2. Audi Q3 (otto, 2011-…) 97,3%
3. Peugeot 3008 (2017-…) 96,9%
4. Seat Ateca (2016-…) 96,7%
5. Kia Sportage (2010-2016) 95,5%
6. Renault Kadjar (2015-…) 94,6%
7. Hyundai Tucson (2015-…) 92,8%
8-9. BMW X1 (2015-…) 92,3%
8-9. Volkswagen Tiguan (2007-2016) 92,3%
10. Volkswagen Tiguan (2016-….) 91,8%
11. Dacia Duster (2013-…) 91,7%
12. Mercedes-Benz GLA (2014-2018) 91,1%
13. Mitsubishi ASX (2010-…) 89,2%
14. Audi Q3 diesel (2011-…) 89,0%
15. Nissan Qashqai (otto, 2014-…) 85,3%
16. Nissan Qashqai (diisel, 2014-…) 79,7%

Töökindlaim suur linnamaastur: Toyota RAV4, 99,6%

Sarnaselt väikeautode omanikele võivad end hea valiku tõttu õnnitleda ka kõik Toyota RAV4 ostjad, sest sellel mudelil esines mingit sorti vajakajäämisi vaid neljal protsendil uuringus osalenud autodest. Seejuures olid needki kergemat laadi, autod säilitasid sõiduvõime ja vead kõrvaldati garantii korras. Toyotast ei jäänud palju maha diiselmootoriga BMW X5, mille puhul ilmnes mõni vajakajäämine vaid kümnel protsendil uuritud autodest. Viimase korral jagunesid vead võrdselt mootori, kütusesüsteemi ja veermiku vahel ning nende kahe mudeli järel hõivas kolmanda koha Audi Q5, millel esines vigu kahekümne neljal protsendil uuritud autodest.

Tabeli teine ots on luksusautode päralt, ehk teisisõnu on seal kahe luksusmaasturi vahele ära eksinud Ford Edge, mis on samuti kõike muud kui odav auto. Pooled Range Roveri omanikest kaebasid probleemide üle, 17% neist oli seotud vedrustusega ja umbes kolmandik autosid jäi vea tõttu seisma, millest omakorda kahel kolmandikul tuli umbes nädala jagu „jalgu“ puhata. Vigade arvu osas oli võrreldav ka Ford Edge (54%), mille korral kaevati enam kere detailide, kliimaseadme ja elektrisüsteemiga seotud probleemide pärast. Range Rover Evoque esines aga suuremast vennast märgatavalt paremini, sest kuigi probleemsete autode hulk oli suur (45%), olid vead reeglina kergemat sorti (väljalase, viimistlus ja elektrisüsteem), mis ei seganud sõitu ja mis parandati enamasti nädala jooksul.

1. Toyota RAV4 (2013-2018 99,6%
2. BMW X5 (2013-2018) 98,3%
3. Audi Q5 (2017-…) 96,3%
4. Volkswagen Touareg (2010-2018) 95,8%
5. Hyundai Santa Fe (2013-2018) 94,6%
6. Volvo XC60 (2008-2017) 94,5%
7. Land Rover Discovery (2004-2017) 92,8%
8. Mazda CX-5 (2012-2017) 92,1%
9. BMW X3 (2011-2017) 91,5%
10. Ford Kuga (2013-…) 91,4%
11. Škoda Kodiaq (2017-…) 91,3%
12-13. Honda CR-V (2012-2018) 90,9%
12-13. Mercedes-Benz GLC (2015-…) 90,9%
14. Kia Sorento (2015-…) 90,4%
15. Porsche Macan (2014-…) 90,1%
16. Land Rover Discovery (2017-…) 85,9%
17. Jaguar F-Pace (2016-…) 85,1%
18. Volvo XC90 (2015-…) 84,8%
19. Nissan X-Trail (2014-…) 84,4%
20. Audi Q5 (2008-2017) 82,1%
21. Range Rover Sport (2014-…) 75,8%
22. Land Rover Discovery Sport (2015-…) 74,7%
23. Range Rover Evoque (2011-…) 73,2%
24. Ford Edge (2016-…) 70,7%
25. Range Rover (2013-…) 67,3%

Töökindlaim mahtuniversaal: Mercedes-Benzi B-klass, 95,9%

Mahtuniversaalide hulgas on usaldusväärseim Mercedes-Benzi kompaktne B-klass ja ehkki kahekümnel protsendil nende autode omanikest tuli silmitsi seista ka mingite vigadega, jäi autode enamus neist hoolimata siiski sõidetavaks ja vead kõrvaldati kiiresti, kolmandikul juhtudest isegi vaid ühe päeva jooksul. „Hõbetähega“ kirjatud B-klassile järgnes Volkswagen Golf Sportsvan, millel esinenud vigade hulk oli isegi pisut väiksem (18%) ja kolmandaks tuli tabeli ülemises otsas Ford C-Max/Grand C-Max, millel esines vaid kolm protsenti rohkem vigu kui teiseks tulnud Volkswagenil.

Tabeli lõpuosa on aga PSA-kontserni päralt ning „liidriohjad“ haaras selles arvestuses Citroën C4/Grand C4 Picasso (2013-2018), millel esinesid tehnilised probleemid igal kolmandal autol. Enam nõudis tähelepanu autode elektrisüsteem ja mootorite juhtelektroonika ning enamikul neist autodest kestis sunnitud puhkepaus umbes nädala jagu. Nimetatud autole järgnes antud arvestuses tema väiksem vend Citroën C3 Picasso veaprotsendiga 38, millele järgnes Peugeot 3008 eelkäija (2009-2016), mis pole nii hea töökindlusega kui hetkel müügil olev nimekaim.

1. Mercedes-Benzi B-Class (2012-…) 95,9%
2. Volkswagen Golf Sportsvan (2014-…) 95,8%
3. Ford C-Max/Grand C-Max (2010-…) 94,9%
4. BMW 2. seeria Active Tourer (2014-…) 94,5%
5. Peugeot 3008 (2009-2016) 91,9%
6. Citroën C3 Picasso (2009-2017) 87,8%
7. Citroën C4/Grand C4 Picasso (2013-2018) 86,9%

Töökindlaim elektri- või hübriidajamiga auto: Nissan Leaf, 99,7%

Alternatiivsete jõuallikate korral on jätkuvasti kõige murevabam valik esimene Nissan Leaf. Ükski omanik ei kaevanud ühegi tehnilise vea üle ning üksikud virinad olid seotud keredetailidega, mis lahendati esindaja poolt kiiresti. Toyota Yarise väikeautode hulgas saavutatud supertulemust täiendas kenasti ka selle hübriidajamiga teisend, mille korral esines vajakajäämisi vaid neljateistkümnel protsendil autodest. Viimasest kaks protsenti vähem tõrkeid oli aga ette näidata hübriidajamiga Mitsubishi Outlanderil, mis hõivas priimuste hulgas kolmanda koha.

Omalaadse kurva rekordiga sai aga hakkama Tesla Model S, millega on rahul vaid umbes pooled nende autode omanikest. Kuigi elektriauto peaks olema töökindel, ei saa Model S sellega hoobelda ja enam saab hurjutada autode elektrisüsteem ja muugi, nagu näiteks pehmed istmeraamid, purunevad ukselingid ja mittetöötavad parkimisandurid. Nissan Leafi kiiduväärt töökindlusega ei suuda sammu pidada ka kontsernikaaslasest Renault Zoe, sest kolmekümne kuuel protsendil uuritud autodest esines vigu ja 21% neist oli põhjustatud ajami juhtelektroonikast. Täiendavat tähelepanu nõuab ka iga kolmas BMW i3 ja enam probleeme on seotud nende autode kere (12%), vedrustuse, kliimaseadme ja närvisüsteemiga (kõigi kolme korral umbes 6% vigadest).

1. Nissan Leaf (2011-2017) 99,7%
2. Toyota Yaris Hybrid (2011-…) 98,2%
3. Mitsubishi Outlander PHEV (2014-…) 97,7%
4. Lexus IS (2013-…) 97,6%
5. Toyota Auris Hybrid (2013-…) 96,7%
6. Lexus NX (2009-2017) 96,6%
7. Toyota Prius (2016-…) 94,0%
8. Hyundai Ioniq (2016-…) 93,8%
9. BMW i3 (2013-…) 91,0%
10. Renault Zoe (2013-…) 83,0%
11. Tesla Model S (2013-…) 50,9%

Töökindlaim kupee või sportauto: BMW 2. seeria, 97,0%

Selles klassis olid teistest peajagu üle ottomootoriga BMW 2. seeria autod, millel esines tõrkeid vaid kaheksal protsendil vaatlusalustest autodest. Ja kuigi mõni neist pidi seetõttu liiklusest enam kui nädalaks eemale jääma, parandati vajakajäämised omanike jaoks tasuta. Väikesest BMW-st ei jäänud nii omanike rahulolu kui ka esinenud vigade osas palju maha ka Mazda MX-5, mis oli vaatlusaluste hulgas kõige töökindlam kaheistmeline ja ehkki vigu esines kahekümne ühel protsendil autodest, olid praktiliselt pooled neist seotud vaid akuga. Ühe protsendi võrra vähem esines tõrkeid Porsche 911 omanike autodel – enamasti elektrisüsteemiga –, ent rahuloluindeksi tõmbas maha ilmselt see, et 7% vigadest oli seotud mootoritega, mistõttu jäid masinad seisma isegi kauem kui nädalaks.

Klassi pahupoolel tuli „esimeseks“ Mercedes-Benzi C-klassi kaheukseline versioon, mille omanike rahulolu indeks oli küll kõrgem kui sarnase sedaani omanikel (89,1% vs 83,1%). Enamus kaebusi puudutas sõitjateruumi viimistlust, millele järgnesid vajakajäämised mootori- ja viimasega seotud elektrisüsteemi osas. C-klassile järgnes üllatuslikult aga Audi TT, sest kuigi selle mudeli korral esines vigu alla kümne protsendi uuritud autodest, olid need viimistluse ja elektrisüsteemiga seotud mured ilmselt sedavõrd tüütud, et valdajate rahulolu nii palju „maha tõmmata“. Veel üllatuslikum on aga tagantpoolt vaadates kolmas koht, mille saavutas Porsche Cayman, millel esines eelneva autoga sarnaseid probleeme tervelt neljakümnel protsendil uuringus osalenud autodest.

1. BMW 2. seeria kupee/kabriolett (2014-…) 97,0%
2. Mazda MX-5 (2015-…) 95,2%
3. Porsche 911 (2012-…) 94,5%
4. BMW M4 kupee (2014-…) 94,1%
5. BMW 4. seeria kupee/rotster (2014-…) 93,5%
6. Ford Mustang (2015-…) 91,6%
7. Porsche Cayman (2013-2016) 91,0%
8. Audi TT (2015-…) 90,4%
9. Mercedes-Benzi C-klassi kupee/kabriolett (2014-…) 89,1%









Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Nissan Navara

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Nissan Navara on mugav ja hästi varustatud pikap, kuid sõidu osas pole ülearu kaasakiskuv ka kõige võimsama jõuallikaga varustatud versioon.