Uudised

Seitsmekohaline Seat Tarraco jõuab Eestisse jaanuaris

Seati kolmandat linnamaasturit saab soetada nii viie- kui ka seitsmekohalisena.
Tootja kinnitusel on Seati uus lipulaev üsna sportlikus seades, mis peaks pakkuma juhile kaasahaaravamat sõidukogemust kui ükski teine seitsmekohaline linnamaastur.
Tarraco eelmüük algab detsembris, Eestisse peaksid autod jõudma juba jaanuaris.

Hispaania sadamalinnalt nime saanud Tarraco on juba kolmas linnamaastur Seati mudelivalikus, ent erinevalt Aronast ja Atecast saab seda autot soetada soovi korral ka seitsmekohalisena. Viimasel juhul on auto pakiruumi maht 60 liitrit väiksem kui viiekohalisel versiooni 760-2000 liitrit. 4735 mm pika Tarraco telgede vahe on 2800 mm ja auto ehitatakse MQB-A nimelisele moodulplatvormile, millel põhinevad ka teised VW-Grupi pikema telgede vahega linnamaasturid nagu Škoda Kodiaq ja Volkswagen Tiguan Allspace. Tarraco on projekteeritud ja kujustatud Seati Barcelona arenduskeskuses, tootma hakatakse uustulnukat Wolfsburgi tehases Saksamaal.

Esialgsesse mootorivalikusse kuulub kaks otto- ja kaks diiselmootorit, mis kõik kasutavad kütuse otsepritset, turbo-ülelaadimist ja automaatseiskamist (stopp-start). Totomootoritest on saadaval 1,5-liitrine TSI (150 hj) ja 2,0-liitrine TSI (190 hj), millest esimest pakutakse esiveo ja kuuekäigulise käsikastiga, teist aga nelikveo (4Drive) ja seitsmekäigulise automaatkäigukastiga (DSG). Samasuguste võimsustega on valikus ka kaks kaheliitrise töömahuga „õlipõletajat“, ent siin saab 150-hj diiselmootorit soetada nii esiveo ja kuuekäigulise käsikastiga kui ka koos nelikveo ja seitsmekäigulise „automaadiga“. 190 hj arendav turbodiisel on sarnaselt võimsaima bensiinimootoriga saadaval ainult koos nelikveo ja seitsmekäigulise automaatkäigukastiga.

Tippmudelile kohane saab olema ka Tarraco varustus, sest lisaks 10,25-tollisele digitaalsele näidikupaneelile on autol kaheksatollise ekraaniga infolustisüsteemiga, ohutuse poolelt kuuluvad autode baasvarustusse nii rajahoidja kui ka avariiennetus, mis suudab lisaks jalakäijatele tuvastada ka jalgrattureid. Lisavarustusena on saadaval pimenurga jälgimine, liiklusmärkide tuvastamine, ummikuabiline, eesliikujate järgi kohanduv kiirushoidik, automaatsed kaugtuled ja hädaabi süsteem. Autosid hakatakse pakkuma kaheksas värvitoonis. Navigatsioonipaketi Navigation Plus korral on teie päralt peotäis funktsioone, mida juhitakse mitte nuppude või hääle, vaid hoopis žestide vahendusel.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Nissan Navara

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Nissan Navara on mugav ja hästi varustatud pikap, kuid sõidu osas pole ülearu kaasakiskuv ka kõige võimsama jõuallikaga varustatud versioon.