Uudised

Saksamaal püüti pildile uus Volkswagen Golf

Kaheksanda põlvkonna VW Golf on eelkäijast kergem, avaram ja suurema pakiruumiga.
Mootorivalikusse lisandub ilmselt kahte sorti hübriidajameid, odavamad kasutavad 12-voldist ja kallimad 48-voldist elektrisüsteemi.
Suurem osa Golfe tulevad esiveolistena, ent valikusse lisanduvad ka mõned nelikveolised.

Saksamaal püüdis tähelepanelik autohuviline pildile praktiliselt maskeerimata kaheksanda põlvkonna Volkswagen Golfi, mida plaanitakse esitleda käesoleva aasta teises pooles. Kuulduste kohaselt baseerub uustulnuk edasiarendatud MQB-platvormi komponentidel ja on seitsmenda põlvkonna esindajast laiema rööpmega, umbes 50 kg kergem ja pisut pikema telgede vahega. Seoses linnamaasturite menukusega hakkab kereversioonide hulk olema senisest väiksem – esimestena olevat löögi all kolmeukseline luukpära ja klassikaline universaal. Uustulnuka väliskujundus on praeguse mudeli edasiarendus, selle esiosa sarnaneb viimase VW Touaregi „sihverplaadile“.

Mis vihjab muuhulgas ka muutuvale sihtrühmale, sest Volkswagen tahab uue Golfiga lüüa ostjaid üle nii BMW kolmandalt seerialt kui ka Mercedes-Benzi C-klassilt, pakkudes neile kompaktsemat autot, mis on nii koostekvaliteedi kui ka tehnikasaavutuste poolest viimastega vabalt võrreldav. Seoses sellega tulevad ilmselt müüki nii 48-voldise elektrisüsteemiga pehme hübriid kui ka sellest lihtsama ehitusega ja harjumuspärase 12-voldise elektrisüsteemiga hübriidajamid. Puhtalt elektri najal liikuvat versiooni kavas ei ole, see jääb ID-mudelite pärusmaaks, mille raames tuuakse Golfile sarnanev auto turule üsna pea pärast kaheksanda VW Golfi ametlikku esitlust.

Asjaomaste kinnitusel tuleb uus Golf praegusest avaram ja suurema pakiruumiga, millele viitab ka senisest laiem C-piilar. Mudel teeb suure sammu edasi autonoomse sõidu ja kasutajaliidese osas ning kallimate versioonide armatuurlaud saab olema praktiliselt nupuvaba, sest vajaliku seadistamine hakkab toimuma sinivereliste Audide ja Porschede eeskujul puutetundlike ekraanide kaudu. Interjööris olevat ainuke traditsiooniline asi rooliratas, kuid põnevust jagub ka mootoriruumi, sest liitrise töömahuga baasjõuallikas võib ilma jääda turbokompressorist ja selle asemel võidakse kasutada startergeneraatorit, mis rihma vahendusel suurematel koormustel jõuallikat abistab.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi