Kui te olete tüdinud kallima otsa keskklassi sedaanide seas domineerivast suurest Saksa kolmikust, siis on see auto just teile.
Me ei tea, kes oskaks panna värsket tuulepuhangut ratastele itaallastest paremini ja Giuliaga on nad igal juhul märki tabanud. Tagaveoline platvorm lubab sellel eelkäijast tegusamalt BMW 3. seeria, Jaguar XE ja Mercedes-Benzi C-klassi vastu lahingusse minna ja et valikus on muuhulgas ka nelikveolised versioonid, passib konkurentide nimekirja ka interjööride kuningas Audi A4.
Alfa ambitsioonid on kõike muud kui tagasihoidlikud, sest nii dünaamika kui ka juhitavuse osas ei kavatseta leppida vähema kui klassiliidri rolliga. Loodetavast saate järgnevatel külgedel aimu, kas neil lubadustel on ka katet, ent paberil hiilgavad Giuliad lisaks võimsatele mootoritele ka alumiiniumsulamist kerega. See peaks positiivset mõju avaldama nii juhitavusele kui ka mootorite joogijanule ning lisaks on uustulnuk oma eelkäijast hoomatavalt ruumikam. Viimane aeg oleks lisaks praktilisusele võtta kaupmehe juurest ühes ka stiili ja isikupära. Ülevaates ära toodud hinnad on antud 2017. aasta augusti seisuga.
Leht 1/4