Hoolimata sellest, et sõna „sportlikkus“ näib linnamaasturite kontekstis mõttetusena, on turul ka vastupidiseid näiteid ja Alfa Romeo Stelvio on üks neist.
Alfa lubab Stelvio ostjale sama palju sõidurõõmu kui Giulia soetanule – mis on muuseas Stelvio platvormi doonoriks – ja täiendava boonusena saate sedaanist praktilisema kere. Kuid kas sellest piisab, et juhitavuse osas väiksemate linnamaasturite etaloniks olev Porsche Macan närviliselt hüplema panna?
Ja mitte ainult Porsche, sest Stelvio konkurentideks on ka Audi Q5, BMW X3, Jaguar F-Pace, Mercedes-Benz GLC Coupe ja Range Rover Evoque. Ehk teisisõnu linnamaasturid, mis peaksid kõrgema kliirensi ja sõiduasendi kõrval suutma pakkuda paremate sõiduautodega võrreldavat juhitavust, tilgutades pakutavasse keedusesse ka isikupära ja stiili. Teoreetiliselt peaks Stelvio selles seltskonnas hästi hakkama saama, sest tema poolt on hea kaalujaotusega ruumikas kere, tegusad mootorid ja ülejäänutest selgelt eristuv kujundus. Kui hästi ta tegelikult hakkama saab, selgub loodetavasti juba järgnevatel külgedel, kõik ülevaates esitatud hinnad on antud 2017. aasta augusti seisuga .
Leht 1/4