Autode test

Subaru
Outback
Outback on avar, turvaline, töökindel ja hästi varustatud ning saab meie ilmaoludes hästi hakkama. …
Stelvio mootorivalik koosneb ühest ottomootorist ja turbodiislist, mida pakutakse kokku viies võimsuses. Ottomootorid on turbokompressoriga kaheliitrised, mis arendavad kas 147 kW/200 hj (2,0 Turbo) või 206 kW/280 hj (2,0 Turbo 280 AWD). 2,2-liitrist turbodiislit pakutakse aga kolmes seades, millest nõrgim arendab 110 kW/150 hj (2,2 JTD 150), keskmine 132 kW/180 hj (2,2 JTD 180) ja võimsaim 154 kW/210 hj (2,2 JTD 210 AWD). Kõik autod varustatakse kaheksakäiguliste automaatkäigukastidega ja kuigi lõviosa soodsamatest Stelviotest on tagaveolised, on nii võimsaim ottomootor kui ka turbodiisel saadaval vaid nelikveolises seades.
Bensiinipõletajad saavad kiiruse 100 km/h kätte 6,7 ja 5,2 sekundiga ja nende autode keskmine kütusekulu on tootja andmetel 6,0 ja 7,0 liitrit. Turbodiislitel on vastavad andmed sõltuvalt võimsusest 8,1, 7,2 ja 6,8 sekundit ning 4,2, 4,2 ja 4,7 liitrit. Kiirusekummardajatel tuleb seega veel oodata, sest mootorivalikusse pidavat hiljem jõudma ka Giulia Quadrifogliolt tuttav 510 hj arendav kahe turboga 2,9 liitrine V6.
Kui Stelvio dünaamika on hea, siis juhitavus on ala, milles see linnamaastur tõega särama lööb. Esmalt panete ilmselt tähele roolisüsteemi kiiret ülekannet, sest isegi tagasipöörete korral ei tule rooliratast palju „vändata“ ja õnneks pole rool ka üle võimendatud, mis võimaldab täpset doseerimist, et suunata auto nina just sinna, kuhu teie seda tahate. Ja kombineerides selle hea kaalujaotuse ja jäiga vedrustusega saate tulemuseks linnamaasturi, mis teeb silmad ette enam kui pooltele sõiduautodele. Seega: kas Porsche Macan peaks olema murelik? Jah, meie meelest peaks.
Loomulikult on silmnähtavalt heal suutlikkusel ka oma hind, milleks on suhteliselt jäik vedrustus. Jah, te tunnete iga lohku ja muhku, ent aukudest läbi sõitmine ei löö noana neerudesse, vedrustus on vaikne isegi halval teel ning mõningane rahutus avaldub just väiksematel kiirustel. Mida kiiremini te Stelvioga sõidate, seda mugavam ta on ja maanteekiirustel pole peale tuulemüra talle suurt midagi ette heita. Traditsiooniliselt soovitame sõidumugavuse nimel loobuda kõige suuremate jalavarjude ja madalaima profiiliga rehvide soetamisest, küll aga võiks kõne alla tulla sõidumugavust parandavad amortisaatorid (561 eurot) või adaptiivvedrustus, mis sisaldub koos piiratud libisemisega tagadiferentsiaaliga paketis Super AT (3272 eurot). Viimane võiks kõigi tagaveoliste isendite korral olla kohustuslik ost.
€
Autode test
Outback on avar, turvaline, töökindel ja hästi varustatud ning saab meie ilmaoludes hästi hakkama. …
Autode test
Ateca on nägus linnamaastur, mis juhitavuse osas klassi priimuste seas, pakkudes kasutajale õnnestunud kompromissi mugavusest ning praktilisusest. Lähisugulaste arvestuses on see paremini viimistletud kui Škoda Karoq, olles VW …
Autode test
Country Tourer on suur nelikveoline universaal, mis jääb meelde lennuka kujunduse ja mugava vedrustusega. Kuid Opeli õnnetuseks leidub turul mitmeid võistlejaid, mis on Insigniast veel ruumikamad ja mis lähevad ka järelturul paremini …
Autode test
Ford Edge on meeldivalt ruumika sõitjateruumiga nelikveoline linnamaastur, mis pakub sujuvat sõitu ja oleks pea ideaalilähedane pereauto, kui seda saaks soetada ka seitsmekohalisena ja valikus oleks ka mõni võimsam jõuallikas. …