Stelvio baashind on meil 36 990 eurot (tagaveoline 150-hj turbodiisel) ja garantii kestab 5 aastat läbisõidupiiranguta. See võiks siluda kõhklusi uustulnuka osas, mille puhul tekitab küsimusi ka autode hilisem turuväärtus.
Mootoreist rääkides on turbodiislid maanteedele ning ottomootorid linnatingimustesse sobivad jõuallikad. Tänu kiiduväärt käigukastile tagatakse ladus kulgemine ka nõrgima turbodiisli korral ja võimsaima seade puhul on see meeldivalt jõuline, ehkki see pole võrreldav Audi ja Porsche kolmeliitriste turbodiislite poolt pakutavaga. Ottomootorid on samuti päris jõulised, ent nõuavad tegusaks soorituseks ka kõrgete pöörete olemasolu. Viimastega pole mõtet ka üle pingutada, sest kaheliitriste turbomootorite hääl pole ülearu inspireeriv ja ottomootorite momendihari on käes üsna varakult. Nõrgemal isendil on selleks 330 Nm (1750 p/min) ja võimsamal 400 Nm (2250 p/min). Ottomootoriga autod kulutavad tootja andmetel 100 kilomeetrile keskmiselt 6,0-7,0 liitrit kütust, diislid aga 4,2 kuni 4,7 liitrit.