Autode test

Ford
Focus
Neljanda põlvkonna Ford Focus eristub konkurentidest hea juhitavuse poolest, olles jätkuvasti parim valik nõudlikule juhile, kuid võimaldab ka mugavat sõitu ja pakub mõistlikku praktilisust. …
Suurem jagu juhte jääb juba 1,4-liitrise turbo-ottomootori 150 hobujõu tekitatud dünaamikaga rahule, kuid 2,0-liitrine 190-hobujõuline liigutab autot juba üsna nobedalt edasi. Diiselmootoritest on 150-hobujõuline 2-liitrine väga elastne, nõustudes vedama juba 1500 pöördelt minutis. 116 hobujõuga 1,6-liitrine TDI ei ole muidugi nii elastne, kuid kulutab kõige vähem kütust, põletades tootja kinnitusel 100 km läbimiseks 4,0-4,2 liitrit diislikütust. Lisaks on turbodiislitest saadaval veel üks versioon, milleks on võimsamas seades kaheliitrine mootor (184 hj). Autod varustatakse kas kuuekäigulise käsikäigukasti või seitsmekäigulise S-tronic automaatkäigukastiga ja lisaks esiveolistele isenditele pakutakse võimsamat ottomootorit ja kahte kaheliitrist turbodiislit ka koos nelikveoga. Lisaks põhimudelile on valikus veel pistikhübriid Audi A3 Sportback e-tron ja põhimudelist jaksukamad S3 Sportback (300 hj) ja RS 3 Sportback (400 hj), mida peale nelikveo olemasolu ühendab ka tõik, et need on käsitletavad baasmudelist eraldiseisvate erimudelitena.
Lisaks põhivarustuses pakutavale vedrustusele on olemas ka tavavedrustusest 15 mm madalam sportvedrustus ja sellestki tegusam (ja 25 mm madalam) S-Line-vedrustus. Meie arvates annab tavavedrustus parima tasakaalu juhitavuse ja mugavuse vahel, ja seda saab tellida lisatasuta iga varustustaseme korral. Olles küll jäigapoolne, töötab see ikkagi üsna mugavalt, andes autole erksa juhitavuse. Haardevõime on hea ja rool täpne.
Ottomootorid töötavad muljetavaldavalt kultiveeritult, ja kaheliitrine diisel on omasuguste seas üks vaiksemaid. Tuulemüra on hästi summutatud, teemüra kahjuks mitte nii hästi.
€
Audi A3 Sportback |
€ 24 750 |
![]() |
||
Audi A3 sedaan |
€ 25 600 |
![]() |
||
Ford Focus RS |
€ 36 500 |
![]() |
||
Ford Focus |
€ 16 500 |
![]() |
||
Honda Civic Tourer |
€ 18 890 |
![]() |
||
Honda Civic |
€ 15 900 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq Hybrid, Electric ja Plug-In |
€ 23 990 |
![]() |
||
Kia Ceed |
€ 14 990 |
![]() |
||
Lexus CT 200h |
€ 27 990 |
![]() |
||
Mazda 3 |
€ 14 990 |
![]() |
||
Nissan Pulsar |
€ 15 290 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 15 700 |
![]() |
||
Peugeot 308 SW |
€ 16 900 |
![]() |
||
Renault Megane |
€ 14 590 |
![]() |
||
Renault Megane GrandCoupe |
€ 15 090 |
![]() |
||
Renault Megane Grandtour |
€ 15 590 |
![]() |
||
Škoda Scala |
€ 14 900 |
![]() |
||
Subaru WRX STI |
€ 37 900 |
![]() |
||
Toyota Prius |
€ 27 990 |
![]() |
||
Toyota Corolla |
€ 16 390 |
![]() |
||
Volkswagen Golf Variant |
€ 17 609 |
![]() |
||
Volkswagen Golf |
€ 16 390 |
![]() |
Autode test
Neljanda põlvkonna Ford Focus eristub konkurentidest hea juhitavuse poolest, olles jätkuvasti parim valik nõudlikule juhile, kuid võimaldab ka mugavat sõitu ja pakub mõistlikku praktilisust. …
Autode test
Parameetrid äratavad suurt huvi, kuid sõidukogemus sobib rahulikuma loomuga. Lisaks tippkvaliteediga koostetööle ja suurepärasele teenindusele saate autoga kaasa ka madalad ülalpidamiskulud. …
Autode test
WRX STI pakub ehedaid nn vana kooli kähkusõidu elamusi, kuid mitmete sama kiirete konkurentidega kaasneb nii paremini viimistletud sõitjateruum kui ka sõidumugavus tavasõidu korral. …
Autode test
Kümnenda Civicuga on hea sõita ja lisaks on sellel ette näidata ka suur pakiruum ja korralik baasvarustus. Head muljet rikub nigela lahutusvõimega puutetundlik lustikummuti ekraan, mis ei hiilga kiiruse osas ja millel peegelduv valgus …