Q8 korral tuleb unustada Saksa autotootjate loogika, mille kohaselt iseloomustab suurem mudeliindeks toekamat isendit, sest Q7 põhjale ehitatav Q8 on „tükidoonorist“ lühem ja madalam.
Ja kuigi vahe pole suur – vastavalt 66 ja 38 mm –, annab see Q8-le teistlaadi hoiaku, mis rõõmustab silma ning on baasmudelist sportlikuma ilmega. Ühelgi teisel praegu tootmises oleval Audil pole nii jõulise ilmega esiosa, millega mängivad kaasa algmaterjalist 27 mm laiem kere, rõhutatud tiivakaared ja aknaraamideta uksed. Ja ehkki Q8 katuse tagaosa on samuti langeva joonega, pole selle „kukkumine“ nii drastiline kui suuremal jaol konkurentidel – nn kupeelaadse kerega „disainmaasturitel“. Q8 ostjal ei tule edevama välimuse nimel teha suuri järeleandmisi ei tagaistujate pearuumis ega pakiruumi mahus. Kuigi viimane vahe on võrreldes „baasmudeliga“ pea 300 liitrit väiksem – 605-1755 liitrit viiekohalise Q7 890-2075 liitri vastu –, jagub kompsudele piisavalt ruumi ka edevamas versioonis. Ülevaates toodud andmed ja hinnad on esitatud 2019. aasta jaanuari seisuga.
Leht 1/4