Vähe on autosid, mis oleks säärased multitalendid kui BMW alustaladeks olevad kolmanda ja viienda seeria mudelid.
Seejuures on viienda seeria isendid populaarsest kolmandast seeriast oluliselt avaramad ja mugavamad autod, kuid hinnalipikul ei kajastugi see nii hirmsal moel, kui arvata võiks. Baashindu võrreldes on erinevused suured, kuid võrreldavate mootorite ja lisavarustuse lõikes muutub see vahe väiksemaks ja avaramat sõitjateruumi esi saa „kolmandale“ ka lisaraha eest.
BMW 5. seeria on kõrgema keskklassi autode hulgas üks populaarsemaid valikuid, ent kuidas oleks sama seeria universaaliga, millel on praktilisema meelelaadiga ostjate köitmiseks sedaanist avaram pakiruum? Teoorias võimaldavad need autod kõike seda, mida sedaanidki, kuid kui olete koeraomanik, siis on universaali üleolek selgemast selgem.
Kuid kui universaal jagab meie aasta autoks pärjatud sedaaniga samu mootoreid ja tehnoloogiat, siis kas tähendab see, et automaatselt on tegu parima universaaliga? Jäägu see teie otsustada, ent järgnevatel külgedel püüame ära tuua „gee-kolmekümneühe“ head ja halvad küljed, et saaksite ise otsustada, kas eelistate seda autot universaalkerega Audi A6-le, Mercedes-Benzi E-klassile või Volvo V90-le. Ülevaates toodud hinnad on antud 2017. aasta novembri seisuga .
Leht 1/4