Autode test

Lexus
ES
Madalate jooksutuskuludega ruumikas sedaan, mis saab kiita suurepärase töökindluse ja tagaistme ees pakutava jalaruumi eest. …
Väljavaade on autost ette ja külgedele väga hea ja kuna kõigi versioonide baasvarustusse kuuluvad nii reguleeritavad roolisambad (rooli kõrgus ja kaugus) kui ka osaliselt elektri najal seadistatavad esiistmed (istmete kõrgus ja seljatoe kalle), peaks mugava sõiduasendi leidmine olema lihtne ülesanne. Nägusas sõitjateruumis ei leia te ühtki nähtavalt odavat materjali, vähemalt mitte sealt, kuhu pilk ja käsi ulatuvad. Armatuurlaud on selge ülesehitusega ja nupud-lülitid hõlpsalt kättesaadavad. Selles osas on 5. seeria Touring põhirivaalist E-klassi universaalist ehk paremgi, kuigi kätt südamele pannes pole vahe mäekõrgune.
5. seeria universaal pakub esimeses reas põhirivaalidega sarnanevat ruumikust ja kuna esiistmed annab lükata kaugele taha, peaks end seal mugavalt tundma ka pikakasvulised kasutajad. Ja kuigi tagaistme ees oleva jalaruumi osas ei saa keegi Volvo V90-le vastu, ei saa keskmise kasvu korral ruumikuse üle viriseda ka tagumises reas. Põlve- ja esiistmete all oleva jalaruumi osas on 5. seeria Touring üle ka Mercedese logoga varustatud võistlejast, kuigi seegi vahe pole teab mis suur. Kolmel täiskasvanul võib tagaistmel õlaruumiga kitsaks minna ja kõrge kardaanitunnel ei tee keskmisele kohale pugemist ülearu mugavaks.
Universaali pakiruum on praktilise kujuga ja mahutab tavaseades 570 liitrit, mida on veidi enam, kui universaalkerega Audi A6 ja Volvo V90 poolt pakutav, kuid mitte nii palju, kui pakiruumide kuningast E-klassi universaalil. Kolmeosaliselt (suhtes 40:20:40) mahakäänatav tagaistme seljatugi on baasvarustuses ja selle langetamise järel tekib 1700 liitrit mahutav sileda põhjaga pakiruum. Väiksemate asjade pakiruumi panekuks on tagaluugi aken eraldi avatav. Ka ülejäänud panipaiku võib vaid kiita, sest lisaks suurele kindalaekale on teie päralt ka käiguvalitsa ees olev kaanega panipaik, esiistmete vahel oleva käetoe alune laegas ja uksepolstrite alaosas olevad sahtlid.
Meelelahutuse eest hoolitseb baasvarustuses seitsmetollise värviekraaniga infolustisüsteem nimega iDrive, mida juhitakse esiistmete vahel oleva vajutatava pöördnupuga, mida täiendavad põhimenüüde nupud ja 8 keskkonsoolis olevat programmeeritavat nuppu. CD-mängijaga raadio on varustatud 6 kõlari ja MP3-toega ning lisaks sellele on ette näidata ka AUX-In ühenduspistik ja „Sinihambaga“ kokku kuuluv USB-sisend. Näidikutepaneelis on aga nelja „analoogkella“ vahel pardaarvuti 5,7-tollise diagonaaliga värviekraan.
Ja see kõik on alles algus, sest paremat külgtuge pakkuvate sportistmete kõrval on lisavarustuse hulgast leitav ka täisdigitaalne näidikutepaneel, suurema ekraaniga infolust, valitud näite tee kohale projetseeriv Head-Up Display, öönägemisseade jne. Uut „viiendat“ pakutakse neljas varustuses: Basic, Luxury Line, Sport Line ja M Sport. Neile lisanduvad veel eriprogrammid M Performance ja Individual (pluss ohtralt lisavarustust) ja seega saab igaüks ise komplekteerida oma unistuste neljarattalise, vastavalt oma vajadustele ja võimalustele. Enamuse ajast linnatingimustes veetva auto puhul ei teeks paha tagurduskaamera soetamine, sest tegu on suure autoga ja nähtavus on tahapoole vaadates tänu madalale tagaaknale üsna piiratud.
€
BMW 5. seeria |
€ 47 400 |
![]() |
||
BMW 5. seeria Touring |
€ 51 300 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 44 900 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klassi sedaan |
€ 44 196 |
![]() |
||
Volvo S90 |
€ 44 300 |
![]() |
Autode test
Madalate jooksutuskuludega ruumikas sedaan, mis saab kiita suurepärase töökindluse ja tagaistme ees pakutava jalaruumi eest. …
Autode test
S90 pakub head sõidumugavust, väga hea koostekvaliteediga ruumikat sõitjateruumi ja korralikku baasvarustust. …
Autode test
Universaalkerega 5. seeria BMW on üks meie lemmikuid, sellega on hea sõita, ja silma rõõmustamise kõrval on see ka hästi varustatud. …
Autode test
Kõige traditsioonilisema Mercedesena esindab E-klass kolmeharulise tähe traditsioonilisi väärtusi kõige ehedamal kujul. Ta on elegantne, hea varustusega ja mõnus sõita. …