BMW oli üks esimestest noobelbrändidest, kes tuli turule väiksemat sorti linnamaasturiga ning see sai jalapealt populaarseks, ehkki tegu polnud just veatu autoga.
Tootja võttis nurinast õppust andes endale aru, et mudelite Audi Q3, Mercedes Benz GLA ja Range Rover Evoque vastu saamiseks ei saa enam tänavatele saata autot, mis sööbib mällu esmalt ruumikitsikuse ja lärmakusega. Teise põlvkonna auto ehitati samale platvormile 2. seeria Active Toureriga, mis oli nii BMW esimene esiveoline kui ka esimene mahtuniversaal, ning sai eelneva põlvkonna autodest tunduvalt parem.
Uuema mudeli roolist tõustes on raske uskuda, et tegu on sellesama X1 järeltulijaga, sest parandatud on pea kõik vajakajäämised ja see saab samas mahus kiita kui vanem vend nuhelda sai. BMW linnamaasturite sahtli väikseim esindaja varustatakse kas kolme- või neljasilindriliste jõuallikatega ja seda saab soetada kas esi- või nelikveolise autona. Ehkki soetushind näib BMW-le omaselt ülekohtuselt suur, pakuvad need autod hiljem õige nappe kasutuskulusid ning varustatuna võimeka jõuallikaga pakub ka nelja silindrit omav X1 tootja reputatsiooni väärivat dünaamikat. Vaadake järgnevaid alajaotusi, et näha, kuidas me teise põlvkonna autot hindame (kõik hinnad on ära toodud 2017. aasta novembri seisuga).
Leht 1/4