Ottomootoreid on valikus kaks (2017. aasta novembris), millest esimene on 1,5-liitrine kolme- ja teine nelja silindriga jõuallikas. Esimese jõuallika võimsus on 136 hj ja seda pakutakse esiveolisele baasmudelile (X1 sDrive18i). Teine ottomootor on aga kaheliitrine ning saadaval kahes forsseeringus. 192 hj arendavas versioonis saab seda soetada mõlema veoskeemiga, kuid tegusamat varianti (231 hj) pakutakse vaid nelikveolisena. Selline auto saavutab kiiruse 100 km/h 6,5 sekundiga, 192 hj arendaval isendil kulub selleks automaatkäigukasti ja nelikveo korral 7,4 sekundit. Isegi baasmudelil õnnestub 100 km/h saavutada kiiremini kui 10 sekundit (9,7 s), pealegi on sellel ka väikseim joogijanu ottomootorite hulgas -- ametlikult 5,1-5,3 liitrit "sajale". Kaheliitriste keskmine kütusekulu jääb aga vahemikku 5,9-6,6 l/100 km.
Turbodiislitega on sarnane lugu. Valikut alustab 1,5-liitrine R3 (116 hj), mida pakutakse esiveolisele versioonile (X1 sDrive16d). Kaheliitrine R4 on aga saadaval koguni kolmes võimsuses, milleks on 150, 190 ja 231 hj. Nõrgeimat kaheliitrist saab ka esiveolisena, kuid võimsamad „õlipõletajad“ on saadaval vaid nelikveolistele autodele. Võimsaim turbodiisel saab 100 km/h kätte 6,6 sekundiga ja tagasihoidlikumatel kaheliitristel on selleks näitajaks 7,6 s (190 hj) ja 9,2-9,3 s (150 hj). Väikseima turbodiisli kütusekulu on paberil 3,9-4,1 l/100 km ja kaheliitristel jääb see vahemikku 4,1-5,2 l/100 km.
Diiselmootorid sobivad „iks-ühele“ ottomootoreist paremini ja lisaks 6-käigulisele käsikäigukastile on võimalik soetada ka eeskujulikult toimiv 8-käiguline Steptronic automaatkäigukast (baasvarustuses kaheliitriste ottomootorite ja võimsaima turbodiisli korral). Nelikveoliste isendite tunnuseks on mudelitähises sisalduv indeks „xDrive“ ja niisuguste autode korral jõuab moment tagaratasteni elektriliselt juhitava siduri vahendusel, mis lubab lisaks eeskujulikule haardevõimele soovi korral lõbutseda, sest auto pära on libedal pinnal gaasipedaaliga hõlpsasti suunatav.