Ottomootoriga X1 baashind on meil 33 250 eurot (esiveoline X1 sDrive18i) ja turbodiislil 33 800 eurot (esiveoline X1 sDrive16d). Arvudd mudelitähistes on tuletatud vabalthingavate mootorite töömahust, mida läks varem tarvis samaväärse võimsuse saavutamiseks. Nelikvedu lisab hinnale 2050 eurot ja meie meelest on optimaalne valik automaatkäigukastiga nelikveoline X1 xDrive18d.
Viimasel juhul leiate auto mootoriruumist 150 hj arendava kaheliitrise turbodiisli, mille joomakombed ja dünaamika on kõige paremini tasakaalus. Loomulikult võib soovi korral kaenlasse haarata ka võimsaima „õlipõletaja,“ kuid 190 hj arendav turbodiisel pole nõrgemast nii palju parem, et õigustada 3250-eurost hinnavahet. Diiselmootorid sobivad „iks-ühele“ ottomootoreist paremini ja lisaks 6-käigulisele käsikäigukastile on võimalik soetada ka eeskujulikult toimiv 8-käiguline Steptronic-automaatkäigukast (baasvarustuses kaheliitriste ottomootorite ja võimsaima turbodiisli korral).