Soodsaimaks ja kõige mõistlikumaks „iks-kuueks“ on 30d, mille keskmiseks kütusekuluks on tootja poolselt 7,5-8,4 l/100 km. Mis näib reaalse numbrina, sest maanteel saime meie Eco-Pro sõidurežiimis tulemuseks 6,4 l/100 km ja linnas 7,6-7,8 l/100 km. Sõidustiili jälgimata jäi keskmine kütusekulu linnas pisut alla üheksa liitri, mis on tühjalt 2,1 tonni kaaluva suure nelikveolise kohta samuti tubli tulemus.
Enamat suutlikkust ihates tuleb 76 950 € asemel lauale panna 100 800 eurot, mille eest saab 135 hj enam arendava M50d (8,2-9,0 l/100 km). Ottomootorite baasmudel 40i maksab 78 400 € (9,9-11,3 l/100) ja M50i 100 300 € (12,0-13,0 l/100 km). Linnaoludes tasuks mõelda ka juhitavate tagarataste soetamise peale, mis teevad auto pöörderingi väiksemaks (1270 €, mudelite M50i ja M50d korral ainult koos 5500 € maksva M-sportveermikuga).