Dacia on Renault’ poolt ellu kutsutud kaubamärk, mida kandvad mudelid on koostatud põhimõttel „Enam autot vähema raha eest.“ Duster on neist üks suurimaid ja luksuslikumaid, ent omati lõpeb ägedaima Dusteri hind seal, kus samas mõõtkavas teostatud Renault Kadjar pole isegi veel alustanud.
Dusterite baashinnad mahuvad vahemikku 10 390 – 18 690 eurot, ent tagasihoidlikuim Kadjar alustab alles teisel pool kahtkümmet tuhandet (20 790 €) ja kalleimate versioonide korral – milleks on mõlema mudeli korral diiselmootoritega nelikveolised – on nende kahe vaheline lõhe baashindades juba rohkem kui 10 000 eurot.
On Duster nii palju kehvem? Ei, üldsegi mitte. Tänapäeval leiab sõidurõõmu kas pruugitud ikoonautode, eksootide või elementaarautode seast ja võimsaima Dusteriga sõitmine teeb tuju heaks. Kui lähenete säästuprojektile ilma eriliste ootusteta kuid sõitma hakates selgub, et tegu on tubli liikuriga, on positiivne algus tehtud ja edasi saab minna vaid paremaks. Lisaks kaasneb Dusteriga teatavat sorti muretuse fluidum, kus tiiva peale tekkinud oksakraaps ei pane teid veel ahastusest särki rebima. Duster on aus ja ehe tükk ning ülevaates esitatud andmed/hinnad on ära toodud seisuga veebruar 2020.
Leht 1/4