Autode test

Ford
S-MAX
Ford S-Max on mugav ja ruumikas mahtuniversaal, mille jooksutamiseks ei pea rahakott puuga seljas olema. Juhitavuse poolest on tegu klassi vaieldamatu priimusega. …
Galaxy pakub tavapärasest sõiduautost kõrgemat isteasendit ja nähtavus on nii ette kui ka külgedele hea, kuid peate arvestama jämeda A-piilariga, mis vajab linnas ja kurvilisel teel pisut harjumist. Esimese reas jagub ruumi küllaga ja tänu istme ja roolisamba seadevõimalustele peaks mugava sõiduasendi leidmine olema kõigil võimalik. Esiistmed on mugavad, kuigi võiksid kurvides paremini toetada, ja eelkäijaga võrreldes on sootuks teisest puust ka sõitjateruumi polsterduse kvaliteet. Enamik pindu on kaetud plastiga, mis tundub katsudes pehme ja mida värskendavad kroomitud ning läikivmustad detailid. Kallimates varustustes sisalduva 8-tollise diagonaaliga puutetundlikku ekraani omavat lustikummutit on lihtne kasutada ja auto keskkonsoolil on meeldivalt vähe nuppe.
Selles autos jagub ruumi ohtralt, ükskõik millises reas te ka ei reisiks, kas esimeses teises või kolmandas. Teises reas mahuvad kolm täiskasvanut muretult kõrvuti istuma, nende istmed liiguvad eraldi ette-taha ja tänu esiistmete all olevale ruumile ja madalale kardaanitunnelile pole neil ka jalaruumiga probleeme. Nii teise kui ka kolmanda rea istmed saab eraldi kokku klappida ning reisijate päralt on ka terve seljatäis topsihoidjaid ja erinevaid panipaiku – näiteks praktilise kujuga kindalaegas, istmealused panipaigad, pooleteiseliitriseid joogipudeleid mahutavad sügavad uksetaskud, pakiruumi põhja all asuv 20-liitrine hoiupaik jne. Seitsmekohalises autos mahutab pakiruum umbes 300 liitrit, viiekohalises aga 700 (laeni laaditult 1301) ja kahekohalisena maksimaalselt 2339 liitrit.
Meie turul pakutakse neid autosid kahes varustuses – Trend ja Titanium –, kusjuures teine on esimesest umbes 3000 eurot kallim. Galaxy kannatab pereautoks võtta ka baasvarustuses, sest 7 istekohta, kahetsooniline automaatne kliimaseade, reguleeritav roolisammas (rooli kõrgus ja kaugus), 8-kõlariga CD raadio (4,2-tollise diagonaaliga ekraan, AUX, USB, SYNC) ja tempomaat on juba hinna sees. Kallima varustuse võtmise asemel tasuks kaaluda vajamineva soetamise lisavarustuse hulgast, sest nimekirjas olevad asjad on mõistlike hindadega. Näiteks kolmetsoonilise kliimaseadme eest – esimeses reas automaatne, teises ja kolmandas reas käsitsi reguleeritav – küsitakse 550 eurot, soojendusega esiklaas koos soojendatavate klaasipesu düüsidega maksab 150 eurot ja adaptiivsete LED-esilaternate eest tuleb letile panna 1220 eurot.
€
Ford S-MAX |
€ 26 300 |
![]() |
||
Ford C-MAX |
€ 17 900 |
![]() |
||
Ford Grand C-MAX |
€ 19 000 |
![]() |
||
Ford Galaxy |
€ 27 100 |
![]() |
||
Peugeot Rifter |
€ 17 600 |
![]() |
||
Toyota Prius+ |
€ 32 970 |
![]() |
||
Volkswagen Sharan |
€ 33 883 |
![]() |
||
Volkswagen Multivan 6.1 |
€ 46 018 |
![]() |
Autode test
Ford S-Max on mugav ja ruumikas mahtuniversaal, mille jooksutamiseks ei pea rahakott puuga seljas olema. Juhitavuse poolest on tegu klassi vaieldamatu priimusega. …
Autode test
Ford Galaxy on võimekas mahtuniversaal, mis mahutab muretult seitse reisijat, näeb hea välja ja suudab ka sõidulusti pakkuda. …
Autode test
Grand C-Max pole odav, kuid sellega on mõnus sõita ja tema jooksutuskulud pole suured. Istmete paigutus kas meeldib või ei meeldi üldse, külmaks ei jäta see kedagi. …
Autode test
Kui hindate head juhitavust, kuid vajate rohkem ruumi, kui tavaline luukpära seda pakkuda suudab, siis on Ford C-Max tõenäoliselt üks õigemaid valikuid. …