Kirjuta ülevaade

Kui omad seda autot või oled temaga sõitnud, saad anda hinnangu siin.

Lisage ülevaade

2.0 TDCi 140 Titanium

  • Üldhinnang 3/5
  • Sõiduomadused 5/5
  • Ülalpidamiskulud 3/5
  • Kvaliteet, praktilisus ja varustus 5/5

Sõiduomadused on suurepärased maanteel (tänu pikale teljevahele), linnas kehvem, poeparklasse on vaja teinekord 2 nõksu teha. Igal juhul sõita on lust, ja 140 hj TDI + 6k käsikast väänab korralikult juba 1500 pöörde juures, käru vedades ei tunnetagi seda. Tühjalt sõites on kulu 5..6 l vahel, suurepärane! Vedrustuse ja rooli geomeetria on hästi õnnestunud (nagu FORDile kohane) Ehk just koormate ja käruga sõites (50.000km)kustusid tagumised õõtsad, ja veovõlli otsad liiga kiirelt. Töökoha ergonoomika on väga hea, leiad ome asendi, rooli asend täpne! 

Aga FORD elekter..oeh. H7+H1 tuled, lähituli on ok, aga laternaplokk ei ole lõpuni mõeldud, suur osa valgusest peegeldab üles, vihma ja lumega segab otseselt, ja kauged näitavad puude latvu rohkem kui maad - tuli panna lisakauged. Vihmasensoriga kojamehed, inseneri poolik töö, valges veel toimib, kuid pimedas on pimedusega löödud, tuleb jätkuvalt ise sekkuda. Ja kõige hullem elektri osa - ABS ja TrackControl - rakendudes võtavad ära kogu elektri autost! Sõidad ntks Viljandimaa kruusateedel sügispimeduses, täistuled peal, kiirus 90-100, kurvis kerges libisemises, ja siis on hetkeks täispimedus, sest üks pidur korrigeerib trajektoori, ja selleks läheb vaja kogu leiduvat voolu = pimeduses. Ja targad INFO poisid ütlevad et see on normaalne. 
Vent - soovitan fiter ära võtta, muidu tuult salongi ei tule. Aga väga hea auto pikkade otsade ja matkade tegemiseks, tagaosa on suur, samuti jalaruumi lahedalt igal istmel!

Jyri Ingelman, 17/02/2014

2.0 TDCi 140 Powershift Titanium

  • Üldhinnang 5/5
  • Sõiduomadused 5/5
  • Ülalpidamiskulud 3/5
  • Kvaliteet, praktilisus ja varustus 5/5

Üks fantastilise välimuse ja kasutusmugavusega masin! Ideaalne perele või firmasõidukiks. Kiita pole palju mõtet, kuna lihtsam on vigu otsida ning neid on kaks:
1) Fordi esinduses on kohati osad teenuste ja kaupade hinnad üle mõistuse kallid. Kui aga remondikohta valida ja hinnapakkumisi enne töö tellimist koguda, võib mõistlike kuludega läbi saada.
2) Veidi lahja mootor neile, kes hindavad head sõidudünaamikat ning äkilisemat sõidualustust. Eriti uimane koostöö tekibki diisel+ATM verisoonil

The Stig, 06/02/2011

2.0 145 hj Titanium

  • Üldhinnang 5/5
  • Sõiduomadused 5/5
  • Ülalpidamiskulud 4/5
  • Kvaliteet, praktilisus ja varustus 5/5

Mul on 3 aastat olnud S-MAX 2,5T 220 hj Titanium. Suurepärane juhitavus, praktiline, avar, hästi viimistletud, tippvarustuses (nahksisu, klaaskatus jpm). Mootor on võimas, kuid janune - keskmine kuskil 11 l/100 km. Selle autoga on mõnu sõita, ka pikki otsi. Parim auto, mis mul on olnud (eelmine oli Toyota Avensis). Töökindlusele ei ole midagi ette heita, ainus kulu on bensiin ja regulaarsed hooldused. Tavaliselt vahetan auto 3-4 aasta järel uue vastu, seekord kavatsen edasi kasutada, sest midagi nii head muud turul ei ole. Ainus asi millest puudust tunnen, on automaatkast. Praegu sellist autot müügil pole (220 hj).

Avo Aasma, 28/10/2010

Kirjuta ülevaade

Kui omad seda autot või oled temaga sõitnud, saad anda hinnangu siin.

Lisage ülevaade