Esimese põlvkonna Honda HR-V oli oma ajast ees olev auto -- üks esimesi linnamaasturite hulgas --, mis tõstis sõiduautodele sarnaneva juhitavuse ettepoole maastikuvõimekusest, pakkudes maasturile sarnanevat välimust ja kõrgemale tõstetud sõiduasendid õige väikese lisakulu eest.
Turg ei olnud siis veel selliste autode tulekuks valmis, kuid nüüd on olukord muutunud ja väiksemate linnamaasturite turuosa hoogsalt kasvamas.
Sestap pole vaja imestada, et pärast kaheksa-aastast pausi on Honda HR-V naasnud teise põlvkonnaga, mis pakub kõike seda, mida tänapäeva ostjad ühelt sellise klassi autolt ootavad - sobilik nii linna-, kui ka maanteesõiduks ja kui tarvis, kannatab temaga korraks ka põllule keerata.
HR-V plussideks on teada-tuntud Honda kvaliteet ning praktiliste lahendustega ruumikas sõitjateruum, miinuseks aga tagasihoidlik mootori- ja käigukastivalik. Autode baashinnad jäävad meil vahemikku 18 890 – 26 490 eurot (2017. aasta septembris).
Leht 1/4