Jaguar on hinnakujunduses enam kui enesekindel, sest F-Pace on omas klassis kallima poole sees. Kõige tagasihoidlikuma diiselmootori korral on Jaguar hinnalisem nii Audist, BMW-st kui ka Mercedesest – ülevaate koostamise ajal jäi erinevus vahemikku 3800 – 5800 eurot – kusjuures võimsuses jääks Jaguarile alla vaid Mercedes-Benz GLC 200 d 4MATIC. Bensiini põletavate baasmootorite lõikes on hinnakäärid veel suuremad ja Alfa Romeo Stelvio mõjub Jaguari taustal suisa sooduspakkumisena.
Jaguar lubab mudeli 20d keskmiseks kütusekuluks 6,7-7,4 l/100 km, 25d korral on selleks vahemikuks 6,9-7,6 ja mudelil 30d 7,4-8,0 l/100 km. Ottomootorite jaotuses on 25t joomakombeid illustreerivaks näiduks 9,2-10,0 liitrit, 30t korral on see 9,5-10,4 liitrit ja SVR põletavat 100 km läbimiseks keskmiselt 12,5 liitrit bensiini. Olgu viimasega kuidas on, aga 25t näit näib üsna realistlikuna, sest proovisõidu käigus kujunes nn linnakuluks 8,9-10,5 l/100 km ja maanteel saime keskmiseks kütusekuluks 8,2 l/100 km.