F-Pace sohver istub kõrgel, auto mõõdud on hõlpsalt hoomatavad ja vaade kõigis suundades hea. Tänu C-piilaris olevale lisaaknale on nähtav ka nn surnud nurgas toimuv ja pimenurga assistendi (504 €) soetamine pole hädavajalik. Manööverdamise teeb mugavamaks põhivarustusse kuuluv tagurduskaamera, mis aga määrdub porisel ajal koos tagumise aknaga väga kiiresti. Õnneks päästavad päeva piisava suurusega küljepeeglid.
Uksed katavad lävepaku, mis võimaldab puhaste riietega autosse pääseda ja esimeses reas võiksid end mugavalt tunda ka pikakasvulised. Seadevõimalusi jagub piisavalt, aga reguleeritava roolisamba fikseerimine võiks olla mugavam ja elektriajamitega esiistmed ilmuvad varustusse alles neljandal tasemel, milleks on „Portfolio.“ Madalamate varustuste jaoks pakutakse elektriajamitega istmeid lisavarustusena.
Kümnes suunas seatavad elektriajamitega esiistmed maksavad täiendavalt 492 eurot. Baasvarustuses on juhi ees analoognäidikutega näidikupaneel, mille keskel on viietollise diagonaaliga infoekraan ja armatuurlauas on puutetundliku värviekraaniga infolustisüsteemi ekraan, mille diagonaal on kaks korda suurem. Viimasega käivad kaasas ka tagurduskaamera ja kaheksa kõlariga audiosüsteem.
Esiistmed on mugavad, enam kasutatavad funktsioonid mõistlikult tähistatud ja hõlpsalt leitavad ning kuigi pööratavast nupust „käigukang“ on aeg-ajalt tüütuvõitu kasutada, võib selle olemasolu kui autole omapära lisava detaili andeks anda. Viimistlustase on mõistlik ja käe alla jäävad polstripaneelid meeldiva kvaliteediga. Panipaiku on samuti piisavalt ja ehkki uksesahtlid näivad esmapilgul väikesed, mahutavad need liitrise joogipudeli.