Autode test

Mazda
6
Mazda 6 on pereautona igati hea valik, ent valikust puuduvad diiselmootorid ja ka ruumikuses on mõned konkurendid temast mööda rühkinud. …
Turul on ruumikamaid ja pisut paremini viimistletud analooge, aga ükski teine tootja ei paku sedavõrd head kompromissi sõidumugavusest ja suutlikkusest, mis on pealekauba veel nii nägusas ja meeldejäävas pakendis.
Vähem kui kolm aastat tagasi turule toodud XE on väiksemasse keskklassi suunatud sedaanina hoopis teistsugune „projekt“, kui varasem X-Type.
Viimane oli küll kaunis hea auto, kuid polnud olemuselt midagi muud kui ümberriietatud (ja moraalselt vananenud) Ford Mondeo. Ostjatele ei meeldinud, et Jaguari toonasest omanikust Ford neid niimoodi üle kavaldada püüdis. Sestap valisid nad sarnast autot otsides midagi suure Saksa kolmiku seast ning X-Type ei saanud just ülearu menukaks.
Uute omanike heakskiidul loodud XE on aga sootuks teistmoodi tükk, sest sellega alustati puhtalt lehelt ja auto küljes pole ühtki detaili, mis pärineks eelkäijalt ja oleks mingil moel üles soojendatud. 2015. aastal esitletud XE valmib Jaguari-Land Roveri uusimal platvormil, auto kere on enam kui 75% ulatuses valmistatud alumiiniumisulameist. XE oli turule tulles ka „libedaim“ kaslane -- õhutakistustegur Cd 0,26 tegi sellest autost Jaguari kõigi aegade voolujoonelisema sedaani, millest võib eeldada ka tagasihoidlikumaid joomakombeid.
Ja lõppude lõpuks on see lihtsalt ilus auto, mille tagaveoline platvorm pakub pealegi esiveolistest konkurentidest kaasahaaravamat sõidukogemust. Aga kas sellest piisab, et seljatada Alfa Romeo Giulia, Audi A4, BMW 3. seeria ja Mercedes-Benzi C-klass? Loodetavasti annavad järgnevad leheküljed arutust, kuid olgu siin veel mainitud, et XE on saadaval ka nelikveolisena. Eestis algab hinnakiri 37 320 eurost, mille eest maandub teie garaažis kaheliitrise ottomootori (147 kW/200 hj) ja automaatkäigukastiga Pure-varustuses XE (ülevaates esitatud hinnad on antud 2018. aasta aprilli seisuga).
€
Alfa Romeo Giulia |
€ 33 490 |
![]() |
||
Audi A4 |
€ 32 850 |
![]() |
||
BMW 3. seeria sedaan |
€ 35 200 |
![]() |
||
BMW 3. seeria Touring |
€ 36 800 |
![]() |
||
Ford Mondeo |
€ 22 200 |
![]() |
||
Ford Mondeo universaal |
€ 22 700 |
![]() |
||
Jaguar XE |
€ 37 380 |
![]() |
||
Kia Stinger |
€ 45 990 |
![]() |
||
Mazda 6 |
€ 24 700 |
![]() |
||
Mazda 6 universaal |
€ 20 650 |
![]() |
||
Opel Insignia Grand Sport |
€ 20 300 |
![]() |
||
Opel Insignia Sports Tourer |
€ 20 300 |
![]() |
||
Peugeot 508 RXH |
€ 32 300 |
![]() |
||
Peugeot 508 |
€ 27 700 |
![]() |
||
Renault Talisman |
€ 26 090 |
![]() |
||
Subaru Levorg |
€ 29 400 |
![]() |
||
Toyota Camry 2019 |
€ 28 500 |
![]() |
||
Volkswagen Arteon |
€ 31 481 |
![]() |
||
Volkswagen Passat Alltrack |
€ 36 315 |
![]() |
||
Volkswagen Passat |
€ 20 813 |
![]() |
||
Volvo S60 |
€ 29 200 |
![]() |
Autode test
Mazda 6 on pereautona igati hea valik, ent valikust puuduvad diiselmootorid ja ka ruumikuses on mõned konkurendid temast mööda rühkinud. …
Autode test
Volkswagen Arteon panustab konkurentide vastu astudes originaalsele välimusele, paremale võimsuse ja hinna suhtele ja ruumikale sõitjateruumile. On see piisav, tegemaks seda, mida Phaeton omal ajal ei suutnud? …
Autode test
Välimusele, mugavusele ja turvalisusele panustav sedaan, mis sõiduomaduste osas ehk keskpäraste hulgas. …
Autode test
Peugeot 508 RXH on lihvitud, vaikne ja taskukohaste ülalpidamiskuludega esiveoline universaal. …