Autode test

Volvo
S60
Volvo S60 on tegus alternatiiv suurest Saksa kolmikust pärinevatele sama mõõtu sedaanidele, mille tugevusteks on turvalisus ja sõidumugavus. …
Ehkki Audiga võrreldes on XE sõitjate ruumi kujundus koos viimistlusega märgatavalt lihtsakoelisem, on see vähemasti juhi jaoks meeldiv paik ja kerge askeetlikkus haakub hästi auto sportliku siluetiga. Ette ja külgedele avanev vaade on hea ja XE teenib lisapunkte omanäolise interjööri eest, mis on teostatud sarnases võtmes suurema XF-ga. Tänu reguleeritavale roolisambale ja elektriliselt seatavale istme seljatoele on mugava sõiduasendi leidmine lihtne – täiselektrilised esiistmed on saadaval alates kolmandast varustustasemest Portfolio – ja ehkki tänu tõusvale vööliinile ja üsna madalale taga aknale on vaade tahapoole mõnevõrra piiratud, kompenseerib seda isikupärane atmosfäär. Keskmise kasvu korral ei saa ruumikuse üle viriseda, see on võrreldav BMW 3. seerias pakutavaga ja esimesse ritta peaks mahtuma istuma ka pikemat kasvu reisijad.
Keskmist kasvu täiskasvanu mahub omasuguse järgi seadistatud esiistme taha istuma niimoodi, et tema põlvede ette ja pea kohale jääb 2-3 cm vaba ruumi, kuid sisenemine pole kõige mugavam, sest ukseava on madal ja sisenemiseks/väljumiseks peavad uksed laialt avanema, sest ka esimesse ritta istudes tuleb längus A-piilari alt läbi pugeda. Kuid kui juba tagaistmel olete, siis on seal mugav istuda ja jalalabadele jagub esiistmete all ruumi ka viimaste alumise asendi korral.
Panipaikadest on ees ja taga teie päralt kitsad uksetaskud, millele lisandub eespool suur kindalaegas, istmete vahelisel konsoolil asuvad kaks kaanega topsihoidjat ja panipaik käetoes. Tagareas on asjade hoiustamiseks võrgud esiistmete seljatugede tagakülgedel pluss kaks tagaistme käetoe sees asuvat topsihoidjat (alates varustusest Prestige). XE pakiruumi mahuks on varurattaga 415 ja rehviparanduskomplektiga 455 liitrit, mida pole küll palju, ent soovi korral saab lisavarustuse hulgast soetada kolmeosalise (suhtes 40/20/40) maha käänatava tagaistme seljatoe (516 eurot). Elektriliselt juhitav pakiruumiluuk on aga baasvarustuses vaid kõige võimsamal versioonil (S).
XE baasvarustusse kuuluvad stopp/start-süsteem, kiirustundlik roolivõimendi, sõidurežiimide valik (Dynamic, Normal, Eco ja Winter), kahetsooniline kliimaseade, 8-tollise ekraaniga puutetundlik infolustisüsteem (koos Bluetooth-liidesega), USB-, AUX- ja iPod- ühendused, soojendusega esiistmed ning võtmevaba käivitamine. Esimene varustustase Pure lisab mitmete iluvidinate kõrval 17-tollised valuveljed ja nahkkattega rooli, järgmisega (Prestige) kaasneb aga nahkpolster (koos tagaistme käetoega) ning sõitjateruumi alumiiniumist ehisdetailid. Kolmas varustustase (Portfolio) lubab autole valida 17-tolliste valuvelgede asemel 18-tollised, elektriajamitega esiistmed ja biksenoon-esilaternad.
Olenevalt mootorist lisab Portfolio auto hinnale viie tuhande euro tuuris, kuid tasemete Prestige ja Portfolio vahele jääb ka sportistmete, musta laepolstri, 18-tolliste velgede ja sportvedrustusega R-Sport. Kõiki varustustasemeid täiendab hulk varustuspakette ja tegus lisavarustuse nimekiri, mille hulgast saab valida adaptiivse tempomaadi (1560 eurot, ainult koos automaatkäigukastiga) või digitaalse näidikupaneeli (2316 eurot), millega kaasneb ka 10-tollise ekraaniga infolustisüsteem koos navigatsiooni ja tegusama akustikaga. Luksusauto võtmes võiks XE puhul olla alumiseks piiriks Prestige, sportlikumas võtmes aga R-Sport. Kompressoriga mootorit ostes ei pea aga end üldse varustusega vaevama, sest kõik vajalik on autol juba olemas.
€
Alfa Romeo Giulia |
€ 33 490 |
![]() |
||
Audi A4 |
€ 32 850 |
![]() |
||
BMW 3. seeria sedaan |
€ 35 200 |
![]() |
||
BMW 3. seeria Touring |
€ 36 800 |
![]() |
||
Ford Mondeo |
€ 22 200 |
![]() |
||
Ford Mondeo universaal |
€ 22 700 |
![]() |
||
Jaguar XE |
€ 37 380 |
![]() |
||
Kia Stinger |
€ 45 990 |
![]() |
||
Mazda 6 |
€ 24 700 |
![]() |
||
Mazda 6 universaal |
€ 20 650 |
![]() |
||
Opel Insignia Grand Sport |
€ 20 300 |
![]() |
||
Opel Insignia Sports Tourer |
€ 20 300 |
![]() |
||
Peugeot 508 RXH |
€ 32 300 |
![]() |
||
Peugeot 508 |
€ 27 700 |
![]() |
||
Subaru Levorg |
€ 29 400 |
![]() |
||
Toyota Camry 2019 |
€ 28 500 |
![]() |
||
Volkswagen Arteon |
€ 31 481 |
![]() |
||
Volkswagen Passat Alltrack |
€ 36 315 |
![]() |
||
Volkswagen Passat |
€ 20 813 |
![]() |
||
Volvo S60 |
€ 29 200 |
![]() |
Autode test
Volvo S60 on tegus alternatiiv suurest Saksa kolmikust pärinevatele sama mõõtu sedaanidele, mille tugevusteks on turvalisus ja sõidumugavus. …
Autode test
Kaheksas Passat on stiilne, ruumikas ja mugavat sõitu pakkuv keskklassi sedaan, mis võib võrreldava varustuse ja suutlikkuse korral enda leeri meelitada ka seniseid preemium-kaubamärkide ostjaid. …
Autode test
Mazda 6 on pereautona igati hea valik, ent valikust puuduvad diiselmootorid ja ka ruumikuses on mõned konkurendid temast mööda rühkinud. …
Autode test
Universaalkerega Ford Mondeo on meeldivalt ruumikas, sobides tänu heale juhitavusele ja sõidumugavusele hästi pikemate vahemaade katmiseks. …