Kasutatud
Autode test

Suzuki
Liana (01-07) luukpära
Iseenesest mitte paha, kuid jääb klassi parematele kaugelt alla. Igatahes peaks olema töökindel …
Esiistmetel on palju ruumi ning peaaegu igasuguste proportsioonidega juhid saavad end rooli taga mugavalt sisse seada -- mugavatel istmetel reguleerimisulatust jätkub. Kuid sügav armatuurlaud ei aita nähtavusele kuidagi kaasa, nii et parkimisel tuleb autonina asukohta kuuenda meelega tajuda. Lisaks maksate disaini eest tagaistmel, kus langev katusejoon röövib tubli tüki pearuumist. Jalgade ja õlgade jaoks ruumi jätkub. Kaheosaline tagaiste käib alla, moodustades hea kujuga ja üsna avara pakiruumi, kuid kitsas tagaluuk raskendab suuremate objektide laadimist. Kõrge ja raske nagu 307 on, reageerib ta juhi korraldustele uimaselt ning on tundlik külgtuule suhtes. Vedrustus töötab küll jäigalt, kuid seljavigastusi karta ei maksa. Kokkuvõtteks -- kuigi tegemist pole Ford Focuse võistlejaga, käitub auto siiski turvaliselt ja ennustatavalt. Plussina tuleb märkida, et jäik kere ja hea heliisolatsioon neelavad suurema osa teemürast, ja ka mootorid töötavad vaikselt, vaid diislid hakkavad suurel koormusel lärmama. Kuid kõrge kere ja pirakas tuuleklaas tekitavad päris palju tuulemüra.
Kasutatud
Autode test
Iseenesest mitte paha, kuid jääb klassi parematele kaugelt alla. Igatahes peaks olema töökindel …
Kasutatud
Autode test
C4 kujundus on klassi paremaid, kuid kabiin on kitsas ja pakiruum vaid keskmine. …
Kasutatud
Autode test
Klassi parima juhitavusega auto, kuid ärge oodake tagaistmelt mingit mugavust …
Kasutatud
Autode test
Focus pakub kõike vajalikku. …