Kia Stinger on midagi hoopis enamat kui pelgalt seksikama kujundusega Kia Optima, mis unistab salamisi Ford Mondeo ja Opel Insignia turuosa enesele kahmamisest.
Nimelt on tegemist on esimese Kia poolt Euroopa turgudele toodetava tagaveolise luukpäraga, mis on saadaval ka nelikveolisena ning viimistletud Albert Biermanni poolt. Biermann aga on mees, kes veel alles üsna hiljuti juhtis BMW M-osakonda ja viimistles Stingerit Nürburgringil, kus ottomootoriga prototüüp läbis arendustöö käigus vaid mõne nädala jooksul 480 ringi (umbes 10 000 kilomeetrit). Õiget suhtumist näitab seegi, et tagaveoliste isendite varustuses leidub ka läbivust ja meelelahutuslikku poolt parandav piiratud libisemisega diferentsiaal.
Seega on Stinger ambitsioonikas, võttes enesele eesmärgiks koguda mõned Audi A5 Sportbacki skalbid ja riputada need kuivama BMW 4. seeria Gran Coupé ning Jaguar XF omade kõrvale. See võib isegi õnnestuda, sest meeldejääva välimusega uustulnukas sõidab hästi ning tippmudelit soetades saate te selle kätte oluliselt soodsamalt kui võrreldava võimsuse ja varustusega võistleja. Ja ehkki auto järelväärtuse osas ei oska täna veel keegi midagi pakkuda, on võimalik rahaline häving mõne aasta möödudes ilmselt väiksem kui mõne eelpool nimetatud võistleja puhul. Ülevaates esitatud hinnad on antud 2017. aasta novembri seisuga .
Leht 1/4