Autode test

BMW
X1
X1 on BMW väikseim linnamaastur, mille teine põlvkond saab tänu ruumikale interjöörile pereauto rollis eelkäijast oluliselt paremini hakkama. …
Range Rover Velar on stiilne, mugav ja neetult ligitõmbav linnamaastur, mis jääb nii praktilisuse kui ka sõitjate ruumi viimistluse osas parimatele konkurentidele pisut alla, aga tänu suurepärasele üldmuljele ja maastikuvõimekusele on neid vajakajäämisi lihtne andeks anda.
Ehkki mudelinimi Velar näib esmapilgul pisut veider, pole selle sünniloos süüdi paar liigset napsi või midagi muud seesugust.
Nimelt oli see kaalumisel juba kuuekümnendate keskpaigas, kui Land Rover oli rakkes oma esimese luksusmaasturi prototüübi loomisega. Mudelinimi Velar on tuletatud ladinakeelsest sõnast velare, mida võiks tõlkida kui peitma või varjama, ja oleks sobinud ka 1970. aastal esitletud Range Roverile, sest seegi oli olemuselt suutlik „mudakoon,“ kuid riietatud sellise liikuri kohta ennenägematult šikki ülikonda. Issand ise teab, miks seda nime tookord kasutusele ei võetud, ent Velari esitluse hetkel oli see sama aktuaalne kui 47 aasta eest. Velari esmane ülesanne on olla visiitkaardiks, mis räägib omaniku võimekusest ja peenest stiilitajust. Mudas müttamise võime on tänapäeval küll tervitatav, ent pigem teisejärguline suurus.
Velar on väikseima õhutakistusteguriga Range Rover – muuhulgas ka stiili huvides ustesse peitu pugevate ukselinkide abiga –, olles üpris sarnane futuristlikule ideeautole, millega publiku reaktsiooni kõigepealt testiti. Velari pilte peaks vaatama ka iga turundaja, enne kui ta järjekordse „preemium-linnamaasturi“ tulekust teatamiseks kopse õhku täis vedama hakkab. Meeldib või mitte, ent stiili osas teeb Range Roveri uudislooming põrmuks võistlejad -- mõõte ja suunitlust silmas pidades BMW X4, M-B GLC Coupe ja Porsche Macan. 4803 mm pikkune Velar on RR Sportist 47 mm lühem ja Evoque'ist 433 mm pikem (telgede vahes on erinevus vastavalt 49 ja 214 mm). Konkurentidega võrreldes asetub uustulnuk mudelite BMW X3 ja X5 vahele.
€
Autode test
X1 on BMW väikseim linnamaastur, mille teine põlvkond saab tänu ruumikale interjöörile pereauto rollis eelkäijast oluliselt paremini hakkama. …
Autode test
Renault Captur on hea valik neile, kes otsivad väikesele luukpärale omase suuruse ja kasutuskuludega autos harjunust hoomatavalt kõrgemat isteasendit. …
Autode test
Country Tourer on suur nelikveoline universaal, mis jääb meelde lennuka kujunduse ja mugava vedrustusega. Kuid Opeli õnnetuseks leidub turul mitmeid võistlejaid, mis on Insigniast veel ruumikamad ja mis lähevad ka järelturul paremini …
Autode test
Linnamaasturid popiks muutnud auto teine põlvkond on jätkuvasti hea tervise juures. Mugav pereauto, mida on hea kasutada. …