Autode test

Volvo
S90
S90 pakub head sõidumugavust, väga hea koostekvaliteediga ruumikat sõitjateruumi ja korralikku baasvarustust. …
Tagasihoidlikud joomakombed – eriti asulasisestel sõitudel – on üks selle mudeli trumpalasid ja Lexus ES 300h keskmine kütusekulu on tootja andmetel 5,3 l/100 km (WLTP-tsükli kohaselt). Lexus ei avalda, kui palju annab järjest sõita elektri najal, ent ajam püüab kütuse säästmiseks elektrile ümber häälestuda esimesel võimalusel ja rahulikul sõidul – eriti asulates ning ummikutes – võib auto veereda lõviosa ajast elektri poolt tõugatuna. Pingevabalt kulgedes meenutabki ES 300h elektriautot, sest minek on lünkadeta ja astmevaba ning hoolimata vaiksest interjöörist on teinekord raske tabada, millal bensiinimootor taas käivitatakse. Ehkki maanteel pole hübriidajamid kokkuhoidlikumate killast, jäi meie prooviauto keskmine kütusekulu linnast väljas hoolimata sportlikust sõidustiilist alla kaheksa liitri, mis on nii raske auto korral – „ee-essi“ tühimass on olenevalt varustusest 1680-1740 kg – hea tulemus.
Garantii kestab kas kolm aastat või 100 000 km ja soovi korral saab seda pikendada nelja (495 €) või viie aastani (659 €). Hübriidajami akuploki garantii kestvuseks on kümme aastat, ülejäänud komponentidel viis aastat. Ja ehkki ES on mudelina liialt uus, et osaleda meie omanike rahulolu kajastavas uuringus, annab vihje nende koospüsimisele viimase rahulolu-uurigu tulemus, mille võitsid hübriidajamite jaotuses ülekaalukalt Lexus ja Toyota, mis näivad tõepoolest stressivaba valikuna.
See mudel teenis 2018. aastal Euro NCAP-turvakatsetes kõige turvalisema suure pereauto tiitli, saades lõpptulemuseks maksimaalsed viis tärni. Täiskasvanute ohutuses saadi hindeks 91%, laste ja jalakäijate ohutuses vastavalt 87% ning 90% ja elektroonilisi abimehi hinnati 77 protsendiga. Baasvarustuses on autol kümme turvapatja, automaatsed kaugtuled (AHB), kõigil kiirustel töötav kokkupõrke ennetussüsteem (PCS, mis suudab tuvastada jalgrattureid ja pimedal ajal ka jalakäijaid), sõidurada järgida aitav abisüsteem (LTA), liiklusmärkide jälgimine (RCA) ja adaptiivne kiirushoidik (DRCC).
€
BMW 5. seeria |
€ 47 400 |
![]() |
||
BMW 5. seeria Touring |
€ 51 300 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 44 900 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klassi sedaan |
€ 44 196 |
![]() |
||
Volvo S90 |
€ 44 300 |
![]() |
Autode test
S90 pakub head sõidumugavust, väga hea koostekvaliteediga ruumikat sõitjateruumi ja korralikku baasvarustust. …
Autode test
Seitsmenda põlvkonna BMW 5. seeria pakub ideaalilähedast sõidukogemust ja olenevalt mootorist võivad joomakombedki olla üllatavalt tagasihoidlikud. See on nii hea, et sai valitud ka meie 2017. Aasta Autoks. …
Autode test
Madalate jooksutuskuludega ruumikas sedaan, mis saab kiita suurepärase töökindluse ja tagaistme ees pakutava jalaruumi eest. …
Autode test
Universaalkerega 5. seeria BMW on üks meie lemmikuid, sellega on hea sõita, ja silma rõõmustamise kõrval on see ka hästi varustatud. …