Autode test

Lexus
IS
Seniks, kuni heitmefetišism meil veel läbi löönud ei ole, oleks parem valik IS 200t. Natuke odavam on see samuti. …
Preemium-keskklassi diislibuumist hoolimata pakub Lexus IS-le ainult 2-liitrist turbo-ottomootorit (IS 200t) ja tähist IS 300h kandvat hübriidajamit, milles töötavad käsikäes 2,5-liitrine 4-silindriline ottomootor ja elektrimootor. Hübriid ei suuda keskmistel pööretel pakkuda turbolaaduriga jõuallikatele omast vägevat pöördemomenti, mistõttu peate alatasa gaasipedaali sügavale põrandasse litsuma. IS 200t varustatakse kuuekäigulise klassikalise automaatkäigukastiga, hübriidajam kasutab aga variaatorkasti.
Kõik IS versioonid kasutavad traditsioonilisi terasvedrusid ja amortisaatoreid, kuid Sport F-mudelid on neist pisut jäigemad ja neile saab tellida ka adaptiivamortisaatorid. Viimaseid omades saate valida normaal- ja sportrežiimi vahel, ehkki erinevused pole eriti märgatavad. Igal juhul ei kaldu IS kurvis palju, jäädes samas sõitjate jaoks piisavalt mugavaks. Sport F rool on pisut täpsem kui tavaversioonidel, saavutamata seejuures 3. seeria BMW-le omast taset.
IS 200t kõlab järsul kiirendamisel meeldivalt, IS 300h pistab etteheitval toonil undama. Karedal teel kuulete õige veidi rehvimüra, kuid tuulevihinad on autodes hästi summutatud. Hübriidauto suudab linnas lühemaid otsi sõita ka ainult elektri jõul ja on seda tehes peaaegu hääletu.
€
Lexus IS |
€ 37 990 |
![]() |
||
Lexus RC |
€ 44 180 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C-klassi universaal |
€ 33 240 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C-klassi sedaan |
€ 31 572 |
![]() |
Autode test
Seniks, kuni heitmefetišism meil veel läbi löönud ei ole, oleks parem valik IS 200t. Natuke odavam on see samuti. …
Autode test
C-klassi Mercedes on mugav, elegantne ja mõnus juhtida -- valige vaid õige versioon. …
Autode test
Kahele passiv reisikaaslane, mis pole ka linnas liialt kohmakas. Kui F näib liialt kallis, siis võtke 200t ja te ei kahetse. …
Autode test
C-klassi universaal on hea universaal, kuid mitte parim. …