Autode test

Lexus
IS
Seniks, kuni heitmefetišism meil veel läbi löönud ei ole, oleks parem valik IS 200t. Natuke odavam on see samuti. …
Infolustisüsteemi tegemisi aitab kontrollida hiirelaadne Remote Touch-juhtseade, mille kasutamisega harjub juht kiiresti. Väga palju harjumist nõuab aga mittefikseeruv suunatulekang. Mugava isteasendi leidmine ei ole mingi probleem ja kallimatel IS-idel liigub iste elektri abil. Nähtavus ettepoole on hea, tahapoole vaadates aga tänapäevastele autodele omaselt keskmine.
IS tagaistmel on jalaruumi sama palju kui 3. seeria BMW-s ja pisut rohkem kui Audi A4-s või C-klassi Mercedeses. Pikakasvulised reisijad kaebavad siiski napi pearuumi üle ja kopsakas kardaanitunnel muudab tagaistmel keskel istuja elu väga ebamugavaks. Hübriidajam kahandab pakiruumi mahtu - IS 250 480 liitri vastu mahutab IS 300h 450 liitrit.
Baasversioon Comfort saab kahetsoonilise automaatse kliimaseadme, tempomaadi, Bluetooth-liidese ja muu vajaliku. Varustustaseme ja hinna kasvades lähevad kergmetallrattad suuremaks, infolustisüsteem vägevamaks ning lisandub mitmeid mugavusvidinaid. F-Sport annab peale kõige muu ka "hulkuva rõngaga" näidikuploki.
€
Lexus IS |
€ 37 990 |
![]() |
||
Lexus RC |
€ 44 180 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C-klassi universaal |
€ 33 240 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C-klassi sedaan |
€ 31 572 |
![]() |
Autode test
Seniks, kuni heitmefetišism meil veel läbi löönud ei ole, oleks parem valik IS 200t. Natuke odavam on see samuti. …
Autode test
C-klassi universaal on hea universaal, kuid mitte parim. …
Autode test
Kahele passiv reisikaaslane, mis pole ka linnas liialt kohmakas. Kui F näib liialt kallis, siis võtke 200t ja te ei kahetse. …
Autode test
C-klassi Mercedes on mugav, elegantne ja mõnus juhtida -- valige vaid õige versioon. …