Mazda 6 sedaan (02-07) Lugejate hinnangud

Kirjuta ülevaade

Kui omad seda autot või oled temaga sõitnud, saad anda hinnangu siin.

Lisage ülevaade

Mazda 6 wagon . 1.8 L MZR I4

  • Üldhinnang 5/5
  • Sõiduomadused 5/5
  • Ülalpidamiskulud 4/5
  • Kvaliteet, praktilisus ja varustus 5/5

Väga mugav ja hästi reageeriv. Konkreetne rool ja pedaalide tunnetus on hea. Kindlasti üks parimaid pereautosid.

Siim Kauge, 04/10/2011

2.0

  • Üldhinnang 4/5
  • Sõiduomadused 5/5
  • Ülalpidamiskulud 4/5
  • Kvaliteet, praktilisus ja varustus 5/5

2,0 104 kW mootori ja manuaalkastiga 2004 a sedaankerega Mazda 6 oli väga hea auto. Sõitsin sellega tööalaselt ca 2 aaastat, pärast mind oli tal veel mitu kasutajat, seega ei saa öelda, et autot oleks alati hästi just hoitud.
Aga, 2,0 mootor oli piisavalt erk, ökonoomne (keskmine kulu 100 km kohta 7-8 l vahel), ruumikas, mugav auto. Ilus disain pealekauba. Miinustena võiks välja tuua lärmakuse ja ka 2004 a auto kohta suure roostetamise. See küll esinduses likvideeriti. Miks whatcar.ee ei kirjuta Mazda6 suurimast veast- roostest?? Siduritest pole ma midagi kuulnud halba, küll aga on selle auto suurim vaenlane just rooste. Ja 1,8 on kõige hullem valik bensiinimootoritest. 2,0 on ainuõige. Vähes sportlikum on 2.3.

Markko Normak, 09/09/2011

2.3GT

  • Üldhinnang 4/5
  • Sõiduomadused 5/5
  • Ülalpidamiskulud 4/5
  • Kvaliteet, praktilisus ja varustus 4/5

Auto osteti firmasse uuena ning kuue aasta jooksul kogunes odomeetrile üle 200 000 kilomeetri. Auto välimus oli sellel ajal üks parimaid ning selle raha eest sai ka rohkelt lisavarustust. 2,3 R4 mootor oli väga hea dünaamikaga ning vastupidiselt whatcar.ee soovitusele "võta 1.8" ei soovita mina seda mootorit üldse, kuna auto on piisavalt raske ja jääb uimaseks.
2,3 mootori eripäraks võib lugeda seda, et see hakkab mingil ajal õli võtma. Tegemist on tehase apsakaga ning kui õlitaset iga 2-3 paagi tagant ei jälgi, võib juhtuda nii, et mootor jookseb kokku. Meie autol sain täpselt õigel ajal jaole ning remont läks maksma ca 2500 krooni. Õli lisamisel selgus, et puudu oli 2,1 liitrit. Seega kõige parem ja muretum kompromiss oleks 2,0 104 kW või siis uuem 108 kW.
Veermik sobib hästi meie teedele ja ei vaja erilist hoolt. Hoolduste hinnad on vastuvõetavad ning teenindus hea. Kui miinuseid otsida, siis esimeste aastate mudelitel oli salongis liigselt müra ning kere kippus roostetama. Kindlasti enne ostmist veenduda ja kontrollida keregarantii kehtivust.

Ardon Kaerma, 08/09/2011

2,3

  • Üldhinnang 5/5
  • Sõiduomadused 5/5
  • Ülalpidamiskulud 5/5
  • Kvaliteet, praktilisus ja varustus 5/5

Tegemist on 2008 aasta mudeliga, kuid  veel vana kerega. Tol hetkel meeldis mulle vana rohkem kui uus. Olen igati rahul! Olen käinud vaid korralistel hooldustel, ehk siis õlivahetus jms. Ja mingit remonti pole vaja olnud. Kuna auto on luukpäraga siis on tegu igati praktilise ja suure pagasiruumiga autoga. Vaatamata võimsale mootorile on ka kütusekulu normaalne. Väga hea ja vastupidav auto! Seega on tõenäoliselt ka minu järgmine auto Mazda 6.

Marek , 20/03/2011

1.8

  • Üldhinnang 5/5
  • Sõiduomadused 5/5
  • Ülalpidamiskulud 5/5
  • Kvaliteet, praktilisus ja varustus 5/5

Väga hea tehniline vastupidavus. Ostsin, kui läbisõit oli 90 000 km ja nüüd on 180 000 km. Veermiku detailidest olen vahetanud vaid ühe tagumise stabilisaatori tugivarda. Muret teeb rooste. Keregarantiiga tehakse korda, aga ega see kauaks ei ole. Üldiselt hea ja rahakotisõbralik auto. Hoolduses tuleb kord aastas kindlasti pidurid lahti võtta ja puhastada.

Jaak Veerme, 25/05/2010

Kirjuta ülevaade

Kui omad seda autot või oled temaga sõitnud, saad anda hinnangu siin.

Lisage ülevaade