Tootjapoolsed keskmised kütusekulud on mootoritel üsna sarnased – kaheliitrisel sõltuvalt käigukastist kas 6,6 või 6,2-liitrit („automaadiga“), 2,5-liitrisel aga 6,8 liitrit. 2,5-liitrise mootoriga kujunes maanteel kiirushoidikuga sõites keskmiseks kütusekuluks 6,7 l/100 km ja linnas jäi see sõltuvalt liiklusest ja sohvri gaasijalast vahemikku 6,9-9,0 l/100 km. 2,5-liitrisel mootoril lülitatakse väikese koormuse korral pooled silindrid kütuse säästmiseks välja, samuti muudetakse aeglustamisel kineetilist energiat elektrienergiaks, mis salvestatakse kiiret laadimist võimaldavasse akuplokki. Viimasest ammutatavat energiat kasutatakse tulede, kliimaseadme, infolustisüsteemi ja muu sarnase toitmiseks, mis vabastab auto mootori generaatori rollist ja võimaldab tootja kinnitusel säästa 10% kütust. Reaalses elus tähendab see, et teie päralt on elastne nn turboauguta jõuallikas, mis võimaldab mõnusat kulgemist võlavanglasse sattumata. Jah, keskmine kütusekulu pole väike, ent tasuta lõunaid pole olemas ja uuendatud „kuus“ lohutab teid rafineeritud sõidukogemusega.