Autode test

Lexus
RC
Kahele passiv reisikaaslane, mis pole ka linnas liialt kohmakas. Kui F näib liialt kallis, siis võtke 200t ja te ei kahetse. …
Tähistust C 220 Bluetec kandvat diiselmootorit soovitame, sest see veab madalatel pööretel võimsalt ning ei väsi isegi teispool 4000 p/min märki. C 250 Bluetec on keskmistel pööretel tugevam, kuid hinnavahe ei tasu end ära. Nõrgem C 200 Bluetec on aeglasevõitu ja nõuab üksjagu tagantsundimist. Ottomootoriga C 200 pöördeid peate muidugi kõrgemal hoidma, kuid siis on ta küllalt nobe.
Lisavarustusse kuuluva Airmatic-õhkvedrustusega on C-klassi universaal tõeliselt mugav kaugsõiduauto. Linnas võib küll raputusi esineda, eriti löökauke läbides. Valige sportrežiim -- ja autokere jääb kurvides püstloodi ning kurve saate läbida üllatavalt kiiresti. Tavavedrustus nii head juhitavuse ja mugavuse kooskõla ei saavuta.
Diiselmootorid on üsna tahumatud ja saadavad kabiini kõvasti vibratsiooni, kuid tänapäevaste standardite järgi on ka C 200 kaunis kareda olekuga. Tuulemüra ei summuta C-klass nii hästi kui parimad universaalid, eriti halvasti mõjub panoraam-klaaskatus. Teemüra on suurematel kiirustel samuti kõvasti kuulda.
€
Lexus IS |
€ 37 990 |
![]() |
||
Lexus RC |
€ 44 180 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C-klassi universaal |
€ 33 240 |
![]() |
||
Mercedes-Benz C-klassi sedaan |
€ 31 572 |
![]() |
Autode test
Kahele passiv reisikaaslane, mis pole ka linnas liialt kohmakas. Kui F näib liialt kallis, siis võtke 200t ja te ei kahetse. …
Autode test
Seniks, kuni heitmefetišism meil veel läbi löönud ei ole, oleks parem valik IS 200t. Natuke odavam on see samuti. …
Autode test
C-klassi universaal on hea universaal, kuid mitte parim. …
Autode test
C-klassi Mercedes on mugav, elegantne ja mõnus juhtida -- valige vaid õige versioon. …