Autode test

Mercedes-Benz
E-klassi sedaan
Kõige traditsioonilisema Mercedesena esindab E-klass kolmeharulise tähe traditsioonilisi väärtusi kõige ehedamal kujul. Ta on elegantne, hea varustusega ja mõnus sõita. …
Kõige traditsioonilisema Mercedesena esindab E-klass kolmeharulise tähe traditsioonilisi väärtusi kõige ehedamal kujul. Ta on elegantne, hea varustusega ja mõnus sõita.
E-klassi viies, tehasesiseselt tähist W213 kandev põlvkond jõudis müügile möödunud aastal.
Kui ütleme "kõrgem keskklass", meenub E-klass kohe, hoolimata väga tugevate konkurentide -- Audi A6 ja 5. seeria BMW, kuid ka Jaguar XF, Lexus GS -- olemasolust.
E-klassi pakub Mercedes otto- ja diiselmootoritele lisaks ka hübridajamiga. Ja siis on veel saadaval kolm silmi särama panevat AMG-versiooni. Baashinnad jäävad (2017. aasta novembri seisuga) 44 196 ja 122 760 euro vahele.
€
BMW 5. seeria |
€ 47 400 |
![]() |
||
BMW 5. seeria Touring |
€ 51 300 |
![]() |
||
Lexus ES |
€ 44 900 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klassi sedaan |
€ 44 196 |
![]() |
||
Volvo S90 |
€ 44 300 |
![]() |
Autode test
Kõige traditsioonilisema Mercedesena esindab E-klass kolmeharulise tähe traditsioonilisi väärtusi kõige ehedamal kujul. Ta on elegantne, hea varustusega ja mõnus sõita. …
Autode test
Universaalkerega 5. seeria BMW on üks meie lemmikuid, sellega on hea sõita, ja silma rõõmustamise kõrval on see ka hästi varustatud. …
Autode test
Madalate jooksutuskuludega ruumikas sedaan, mis saab kiita suurepärase töökindluse ja tagaistme ees pakutava jalaruumi eest. …
Autode test
S90 pakub head sõidumugavust, väga hea koostekvaliteediga ruumikat sõitjateruumi ja korralikku baasvarustust. …