Mercedese valikus on tänaseks juba kaheksa välimuselt maasturit meenutavat mudelit ja viimasena lisandus nende hulka GLB, mis on heaks näiteks sellest, kuidas ostjaid tagauksest ligi hiilides enda poole võita, kui eesuks esiti nina ees kinni lüüakse.
Nimelt põhineb GLB väiksemale mahtuniversaalile sarnaneval B-klassil, mis pole linnades & neid ümbritsevates asumites toimuvatel „off-road võistlustel“ ülearu populaarsed. Kui aga annate autole maasturit meenutava ilme – ja mitte ainult kokkusurutud GLS-i meenutava „ülikonna,“ sest seda mudelit saab ka nelikveolisena koos maastikusõidupaketiga, mis sisaldab lisaks eraldi sõidurežiimile veel mägipidurit ning muid vidinaid 1548 euro eest –, tuleb lisanduva ostjate massi haldamiseks hakata uusi töötajaid palkama.
4,6 meetrit pikk GLB on võrreldavas mõõtkavas rivaalide linnamaasturitega Audi Q5 ja BMW X3, olles neist soodsam, aga ainult Mercedest saab vajadusel kahe lisaistmega (1332 €), ehk seitsmekohalise autona. Ja isegi kui te viimaseid ei vaja – tootja väidab, et kolmandasse ritta annab panna 168 cm pika indiviidi, aga seda väidet tasuks võtta pisikese reservatsiooniga – on teie päralt ruumikas liikur, mille telgede vahe on B-klassi omast 100 mm pikem. Mis tähendab rivaalidest enam jalaruumi teises reas istujate jaoks, eriti juhul, kui teie GLB on varustatud 140 mm ulatuses edasi-tagasi liigutatava tagaistmega (432 €). Viiekohalise GLB pakiruumi maht jääb vahemikku 560-1805 liitrit ja ülevaates esitatud hinnad/andmed on ära toodud seisuga märts 2020.
Leht 1/4