GLB baashinnaks on meil 38 724 € (180 d, 116 hj), esimese nelikveolise leiame 42 540 € juurest (200 d 4MATIC, 150 hj) ja nelja rattaga kamarat kraapiv 250 4MATIC (224 hj) maksab minimaalselt 46 020 €. Võrdluseks maksab rivaalide leeris 245 hj arendav Audi Q5 45 TFSI quattro vähemalt 48 200 € ja BMW X3 on veel kallim, sest sarnase mootoriga „iks-kolme“ eest küsitakse 52 300 € (252 hj arendav X3 xDrive30i). Seejuures on nii Audil kui ka „baieri mootorivabrikul“ enne nimetatuid hinnakirjas ainult üks soodsam versioon, ent nendegi baashind on siiski kõrgem kui võimsama ottomootori ja nelikveoga varustatud „gee-ell-beel.“
Kusjuures selleski vallas pole Mercedes oma viimast sõna veel öelnud, sest lähiajal lisanduvat hinnakirjadesse bensiini najal kulgev 180, mille alghind saab olema tänastest versioonidest soodsam. AMG mudelite jaotusse tuleb juurde aga Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC, mille kaheliitrine ottomootor arendab 225 kW/306 hj, mis paiskab säärase GLB kiiruseni 100 km/h 5,2 sekundiga. Olemasolevate versioonide hulgas on hetkel kõige tagasihoidlikumate joomakommetega ootuspäraselt 180 d, mille keskmiseks kütusekuluks antakse tootja andmetes 4,9-5,0 l/100 km (NEDC).
Meie poolt soovitatud 220 d korral lubab Mercedes keskmiseks kütusekuluks 5,3-5,5 l/100 km (nelikveoline viiekohaline versioon) ning sarnase ülesehitusega „kahesajaviiekümne“ korral on ametlikuks kulunäiduks 7,2-7,4 l/100 km. Meie saime samasuguse konfiguratsiooniga proovisõidukiga linnas keskmiseks kütusekuluks 8,8-10,0 ja maanteel kiirushoidikuga sõites 7,3-7,6 l/100 km. Mis pole sugugi halb telekakastist inspireeritud kuju ja bensiinimootorit omava linnamaasturi kohta, mille tühikaal on 1670 kg. Hõreda liikluse ja gaasipedaali suunas õhkamise korral võib linnaski saavutada kulunäidu, mis jääb alla 7,0 l/100 km.