Autode test

Mazda
CX-3
Mazda CX-3 on nutikas ja elav loomuga pisimaastur, mille tarbimisväärtust kahandab pisut jäigavõitu vedrustus ning tagaistmel pakutav vähene põlveruum. …
Avar kuue- või seitsmekohaline maastur, mis on mugav, praktiline ja võimekas isegi baasjõuallika korral ning mis ei näe nii vulgaarne välja kui mõned samas mõõtkavas teostatud konkurendid.
Täna pakutakse meile väikeseid, keskmisi ja suuri linnamaastureid ning neist edasi nihkudes tuleb omaette suurusklassis Mercedes-Benz GLS.
See „linnamaasturite S-klass“ teeb autode pikkusi võrreldes seitsme millimeetriga tuule alla isegi pikema telgede vahega Range Roverile, rääkimata lühematest võistlejatest, nagu Audi Q7 või BMW X7. Esimene kaotab pikkuses 144, teine 56 mm ja lisaks saab „gee-ell-essi“ soetada kas kuue- või seitsmekohalise autona.
Teil on valida, kas võtta teise ritta kaks eraldiseisvat istet või üks kaheosalise istmepadjaga kolmekohaline versioon ja selle otsusega ei kaasne täiendavaid väljaminekuid. 3135 mm pikkune telgede vahe edestab eelkäijat 60 millimeetriga ja kui eespool jalaruumiga ei priisata, annab kolmandasse ritta suunata isegi keskmist kasvu täiskasvanu. Pakiruumi suurus jääb vahemikku 355-2400 liitrit ja kahe tagumise rea istmete seljatugede peitmine/esile manamine käib elektriajamite toel.
Ehk teisisõnu on tegu avara autoga, mille kolmas rida pole tänu 100 mm ulatuses nihutatavatele teise rea istmetele autos mitte ainult pilgu nuumamiseks, vaid on ühena vähestest ka reaalselt kasutatavad. Ja ehkki seda autot pakutakse kui luksuslikku linnamaasturit, saab seda soetada ka koos aeglustit sisaldava off-road paketiga ja tänu nelikveole ja kõrgele kliirensile (210 mm) pole probleemiks ka kergem maastikusõit, 3500 kg kaaluva haagise tirimine või paadi veest välja vinnamine. Ülevaates esitatud hinnad ja andmed on ära toodud seisuga jaanuar 2020.
€
Autode test
Mazda CX-3 on nutikas ja elav loomuga pisimaastur, mille tarbimisväärtust kahandab pisut jäigavõitu vedrustus ning tagaistmel pakutav vähene põlveruum. …
Autode test
Uus RAV4 on eelkäijast ruumikam, vaiksema interjööri ja mugavama vedrustusega ja ehkki auto on mitmetest võistlejatest kallim, peaks ostja tuju parandama nende hilisem väärtuse säilimine. Lisaks on nende veermikku osatud istuda …
Autode test
Teravaima juhitavuse, nelikveo või odavama hinna otsinguil tuleb konkurentide poole vaadata, aga 2008 trumpideks on omanäoline interjöör - mida ülejäänutega segamini ei aja - ning vaikne vedrustus, mis tagab väga hea sõidumugavuse …
Autode test
Hea varustuse ja korralike sõiduomadustega linnamaastur, mis passib tänu madalatele jooksutuskuludele hästi ka ametisõidukiks. Täiuslikust komplektist jääb puudu vaid mugavam tagaiste ja madalam baashind. …