Mudeli GLS põhivarustusse kuuluv adaptiivne õhkvedrustus saab oma tööga väga hästi hakkama. Kurvilistel teelõikudel pole selle kõrge raskuskeskmega boliidi vedrustus vedel ka mugavaimas, ehk Comfort-seades ja isegi lahtisel teekattel on õhkvedrustusega GLS hoolimata enda kaalust hõlpsalt juhitav ja etteaimatavalt käituv kaaslane. Vedrustus triigib vaikse müdina saatel siledaks ka kõige auklikumad teed ja vähemasti lamellrehvide korral on tegu vaikse autoga. Vedrustuse seadetest on kasutatav ka Sport-seadistus, mis teeb auto käitumise veidi konkreetsemaks, aga mitte lärmakamaks või ebamugavaks.
Roolisüsteemi vastukaal on päris hea, üheksakäiguline „automaat“ annab autole tegusa dünaamika ka baasjõuallika korral ning masina kütusekulugi on mõistlike killast, eriti auto suurust silmas pidades (7,6-7,9 l/100 km, NEDC). Kui aga sõidate tihti maastikul või halval teel, siis tasuks kaaluda E-Active Body Controli soetamist (7800 €).
Nimetatu näol on tegu juhitavate amortisaatoritega, mis täiendavad põhivarustuse õhkvedrustust. Ägedaima maastikupaketi korral on sellisel vedrustusel isegi säärased seaded ette näidata, mis lubavad kere nurki eraldi tõsta/langetada või aitavad kinni jäädes masina keret üles-alla nõksutades kitsikusest pääseda.
Tänu 48-voldisele elektrisüsteemile, eraldi õlipumbale ja hüdraulikasüsteemile saab selliste amortisaatorite jäikkust iga püstaku kaupa välkkiirelt muuta. Lähtuvalt teepinda skaneeriva kaamera kogutud infost häälestatakse vedrustust vastavalt eesootavatele konarustele, mis võimaldab neelata neist enamiku juba enne kui nood sõitjate heaolu segada suudavad. Nii saab sõit stabiilsem, ära kaovad ka pidurdamist või kiirendamist saatvad noogutused ja lisaks kallutab antud lahendus autot kurvi sisenedes nagu tsiklit – kolme kraadi ulatuses, ennetades reisijate loksutamist – ning võimaldab maastikupaketi olemasolul tõsta autot 30, 60 või 90 mm ulatuses ülespoole.