Hea juhitavuse kaasandeks on jäigapoolne vedrustus, mis pole otseselt ebamugav, ent võib suuremad asfaldikonarused pedantse järjekindlusega üles lugeda, eriti kallimate varustustasemetega – Tekna ja N-Design – kaasnevate 19-tolliste jalavarjude korral. Ent hoolimata jäikkusest jääb vedrustus vaikseks ja vaid suuremate aukude ning ebatasasuste korral võib „tuppa“ kostuda hillitsetud müdinaid.
Mootorimüra on tavasõidus olematu, ent takka sundides hakkab jõujaam kõrgetel pööretel kimeda häälega appi karjuma. Tuulemüra on hästi summutatud – interjööri mürataust jäi kiirusel 93 km/h vahemikku 74-76 dB, mis on hea tulemus, eriti autol all olnud 19-tolliseid lamellrehve silmas pidades – ent uksed ja kõhualune vääriksid paremat müraisolatsiooni, sest rehvimüra on arvestatav ning kiviklobin kostab kruusateel liiga selgesti sisse.