Lisaks võimsusele ja ruumikusele on teise põlvkonna esindaja ka hoomatavalt suurema sõiduulatusega. Uuest mõõtemetoodikast (WLTP) lähtudes lubab Nissan Leafi sõiduulatuseks ühe laadimisega 270-285 km, linnatingimustes võib see olla 389-415 km ja vana metoodika kohaselt (NEDC) koguni 378 km. Maaletooja on omal nahal tõestanud, et hoolimata kütteseadme ja raadio kasutamisest annab ilma täiendava laadimiseta Tallinnast Tartusse sõita isegi talvetingimustes. Meie proovisõidu käigus jäi keskmine energiakulu vahemikku 13,5-16,6 kW/h (tavapärases sõidurežiimis). Tänu regenereeritavale energiale vähenes sõiduulatuse näit aeglasemalt, kui oli seda tegelik läbisõit, veelgi üllatavam oli aga see, kui lähedane oli „linnakulule“ maanteesõidu energiatarve – umbes 16,8 kW/h.
Öko-sõidurežiimi kasutamine vähendab sõiduulatuse huvides gaasipedaali tundlikkust ja regeneratiivset laadimist saab veelgi tõhustada, valides käigukasti B-asendi, mis on olemuselt e-Pedali radikaalsem vorm. Võttes kilovatt-tunni hinnaks näiteks 6 senti, saame tulemuseks, et Leafi aku täitmine maksab vähem kui kolm eurot, mis tähendab omakorda seda, et umbes kahe liitri bensiini hinna eest saate sõita pea 300 kilomeetrit! Kiirlaadijaga saab 40-60 minuti jooksul taastada 80% energiavarudest (meie kogemuse kohaselt isegi 95%) ja Nissani kodulaadijaga (7 kW) kulub 40 kW/h mahutava akuploki „täitmiseks“ maksimaalselt 7,5 tundi. Tavapärasest pistikupesast voolu „meelitades“ võib aga akuploki täitumiseks kuluda isegi pool ööpäeva.