Opel Insignia Country Tourer on „karkudele tõstetud“ universaal, mis põhineb teise põlvkonna universaalkerega Opel Insignial ja mille põhi on viimasest 25 mm kõrgemal.
Lisaks erinevale välisilmele ning kõrgemale kliirensile on Country Toureril ette näidata veel sarnane neliveosüsteem, mis kasutusel ka selliste autode, nagu Ford Focus RS ja Range Rover Evoque jõuülekannetes. Nimetatud lahenduse korral on enne mõlema poole tagaratast elektroonika vahendusel juhitav siduripakk, mis võimaldab ratastele lähetatavat veojõudu täpselt doseerida. Lisaks jäävad turundustekstidest kõlama veel sellised loosungid nagu „eelkäijast kergem, pikem ja ruumikam,“ „väiksema töömahuga puhtamalt põletavad mootorid,“ „turvalisuse eest hoolitsev uue põlvkonna elektroonika,“ jms. Mis ei pruugi olla tühjad sõnakõlksud, sest peategelane on pakitud eelkäijast saledamasse kesta, mis mõjub meeldiva ja neutraalsena, justnagu kogu ülejäänud autogi. Järgnevad küljed annavad loodetavasti aimu, kas Opeli tippmudelis leidub väärilist sisu, mis suudab õnnestunud ilmega sammu pidada, aga enne olgu öeldud veel see, et ülevaates ära toodud andmed ja hinnad on antud seisuga detsember 2018.
Leht 1/4