Opel Insignia Grand Sport Lugejate hinnangud

Kirjuta ülevaade

Kui omad seda autot või oled temaga sõitnud, saad anda hinnangu siin.

Lisage ülevaade

2.0 DTL Insignia 4u

  • Üldhinnang 4/5
  • Sõiduomadused 4/5
  • Ülalpidamiskulud 5/5
  • Kvaliteet, praktilisus ja varustus 5/5

Opeli hetke lipulaev on teinud suure hüppe kvaliteedis, välimuses ja varustuses edasi. Insigniat hakati tootma Saksamaal alates 2010 ja sellega seoses sai ka veidi uuendusi tehtud eelnevalt Türgis kokku pandud mudelitele. Auto miinustena toos välja müra kabiinis. See sõltub ka muidugi palju rehvidest. Teine asi on salongi koostekvaliteet. Veidi nagiseb ja ei ole päris Audi, BMW või sarnase tasemel. Samas on autol ka palju eelised, mis leevendab tunduvalt miinuseid. Insignia varustus on omas klassis kindlasti parim (Võrreldes hinnaga). 

Insignia tuled AFL+ on kindlasti üks põhjustest, miks tasub autot osta. Tuled liiguvad ja reguleeruvad vastavalt valgusele, kiirusele ja vastutulevale autole. Opeli juhiabiseadmed on ka väga mugavad. Opeli Flexride annab veidi variatsiooni sportliku ja rahulikuma stiiliga sõitjatele. Opeleye annab märku liiklusmärkidest, sõiduvööndist ja leiab ka parkimiskoha. enne 2012 mudelit ei olnud võimalik saada AFL+ ja Opeleye samal ajal. See võimalus tuli alles 2012 toodetud mudelitel. 
Opeli suurim hooldus tuleb 150 000 km juure. Siis on aeg vahetada hammasrihm. Selle hoolduse hind jääb 500 € kanti. Seda hooldust võiks pidada ka kõige suuremaks. 
 Endal on 2,0L CDTI 118kW mootoriga Insignia. Kokkuvõtteks võin öelda, et olen igati autoga rahul. Varustustase sellise hinnaklassiga on üks peamisi eeliseid. Sama varustusega Passat või muu VW grupi auto maksab palju rohkem. Insignia on vastupidav ja seda tõestab ka DEKRA rapor. http://www.used-car-report.com

Annes Märtsimaa, 27/04/2015

Kirjuta ülevaade

Kui omad seda autot või oled temaga sõitnud, saad anda hinnangu siin.

Lisage ülevaade