Antud mudeli näol on tegu sellel aastal Euroopa Aasta Autoks valitud „kahesaja-kaheksaga,“ mida enama praktilisuse nimel kõigis suundades nii palju välja venitati, et isegi mudelinimesse tuli üks null juurde panna.
Ehk teisisõnu on tegu populaarse Peugeot 2008 teise põlvkonnaga, mille kõhualune baasmudelist kõrgemal ja mida hakatakse esmakordselt pakkuma ka elektriajamiga.
Linnamaasturile sarnanevat „kaks-tuhat-kaheksat“ saab soetada vaid esiveolise autona ja kui „seiklejahingega noor linnainimene“ ei saa madalama ning odavama auto soetamisega hakkama, siis tuleb ju tootjal talle vastu tulla, või kuidas?
Ja kuigi me ei tahaks linnamaasturite hullusele hoogu juurde anda, tuleb tunnistada, et paisumine on „kahesaja-kaheksale“ hästi mõjunud, Uuem 2008 jätab väikevennast veenvama mulje, on omasuguste hulgas üks avaramaid ja tänu suuremale pakiruumile saab ostukeskusest rohkem WC-paberit ära tuua. Enne järgnevatele külgedele minekut olgu veel öeldud, et ülevaates esitatud hinnad/andmed on ära toodud seisuga märts 2020.
Leht 1/4