Autode test

Renault
Kadjar
Hinnang: Kadjar tõmbab paljudel konkurentidel tabureti alt nii hinna/omaduste suhte kui ka mõistlike joomakommete osas. See on hea valik, kui soovite pereautoks ruumikat linnamaasturit. …
Lisaks mugavale vedrustusele on 2008 teiseks trumpässaks ideeautot meenutav interjöör, mida ei tohiks võistlejatega segi ajada isegi vaegnägijad. Ebahariliku ilmega harjub kiirelt ja rooli ei tule näidikute nägemiseks nii palju alla lasta kui „baasmudelis,“ aga efektne lahendus näib paraja ruumiraiskajana, sest hoolimata suuremast pikkusest (+245 mm) ja enamast telgede vahest (+65 mm) on „kahe-tuhande-kaheksas“ põlveruum teise rea ees sama nadi kui väikevennas (208).
Esimene rida peaks sobima ka pikakasvulistele, ent rooli võiks saada enam juhi poole tõmmata ja keskkonsoolis olevad nupud/lülitid nõuavad küünitamist isegi juhul, kui olete isteasendi oma keskmise kasvu järgi paika timminud. Nähtavus on ette ja külgedele hea, aga jäme A-piilar võib teatud olukordades seda pisut piirata. Seevastu on vaade niinimetatud surnud nurgale üsna hea, mille eest hoolitsevad suure klaasipinnaga aknad ja auto mõistliku suurusega küljepeeglid.
Detailidest saavad kiita 3D-efektiga digitaalne näidikupaneel – alates varustusest Allure – pilku nuumavad tumblerlülitid ja GT-Line varustusse kuuluvad mugavad/nägusad istmed, aga auto 7,0-tollise puuteekraaniga infolustisüsteemi ülesehitus on veidi segane. Panipaikadest on esimeses reas istujate päralt suured pudeliorvaga uksetaskud, kaanega laegas keskkonsoolis, selle all olev lahtine panipaik, kaks topsihoidjat esiistmete vahel, panipaik käetoe all ja sügav kindalaegas.
Teises reas mahub 183-sentimeetrist keskmist kasvu kodanik enda järgi seatud esiistme taha nii, et põlved on teine-teisel pool esiistme seljatuge, sest põlveruumiga on tagapool suuremaski autos kitsas käes. Istuda saab, aga sisenemine-väljumine pole kõige mugavam ning pearuum on samuti üsna napp, sest juuksed on sisuliselt vastu lage. Jalalabadele jagub ruumi ka esiistmete alumise asendi korral, ent kuna esiiste on teisele reale lähedal, pole suurde saapasse kängitsetud jalalaba istme alt kätte saamine kõige lihtsam ülesanne.
Panipaikadest on teises reas esiistmete tagakülgedel kaarditaskud ja uksepolstrites väikesed orvad. Kolmes kõrgemas varustuses on pakiruumi põhja all 29-liitrine panipaik lahtiste asjade tarvis (Active korral maksab nn kahekordne põhi 90 €) ja rattakoobaste lõpus on pisiasjade ankurdamiseks passivad süvendid. Pakiruumi mahuks on 208 311-liitri asemel 405-liitrit – isegi elektriajamiga autos -, mida saab laiendada 1467-liitrini ja erinevalt „kahesaja-kaheksast“ ei jää „hoiulaeka“ topeltpõhja korral selle põrandale tagaistme kohal segavat astet.
Nii nagu eespool öeldud, pakutakse mudelit 2008 meil neljas varustuses – Active, Allure, GT-Line ja GT – ning Active varustuses autodel on ette näidata manuaalne kliimaseade, 7,0-tollise puuteekraaniga infolustisüsteem (mis võimaldab muuhulgas nn käed-vabad telefoniühendust, klappides nii Apple CarPlay kui ka Android Autoga), kuue kõlariga audiosüsteem, kiirusehoidja, LED-lahenduses esilaternad ja 16-tollised ilukilpidega terasveljed.
Meie soovitaks sellele varustusele 2600 eurot juurde panna ja võtta vähemasti Allure, sest sellisel juhul on autol veel kahe tsooniga automaatne kliimaseade, tagumised parkimisandurid - esimesed ja tagumised parkimisandurid maksavad koos tagurduskaameraga 460 eurot lisaks - 3D-efektiga digitaalne näidikupaneel, võtmevaba käivitus, kõigi uste elektriaknad ja 17-tollised valuveljed.
Ehk asjad, mis teevad auto kasutamise meeldivamaks. Esiistmete soojendus on baasvarustuses vaid kalleimas varustuses, madalamates maksab see 250 eurot lisaks ja navigatsiooniseade ilmub põhivarustusse samuti GT-varustuses, makstes Allure ja GT-Line korral 920 eurot, ent koos viimasega kaasneb ka 10,0-tollise puuteekraaniga lustikummut väiksema seitsmetollise asemel. Baasvarustusele saab väiksema ekraaniga navi 590 euroga.
€
Autode test
Hinnang: Kadjar tõmbab paljudel konkurentidel tabureti alt nii hinna/omaduste suhte kui ka mõistlike joomakommete osas. See on hea valik, kui soovite pereautoks ruumikat linnamaasturit. …
Autode test
Mazda CX-3 on nutikas ja elav loomuga pisimaastur, mille tarbimisväärtust kahandab pisut jäigavõitu vedrustus ning tagaistmel pakutav vähene põlveruum. …
Autode test
Suure Saksa kolmiku hulgast pärinevate rivaalide taustal sooduspakkumisena näiv uustulnukas, mis panustab ruumikusele ja praktilisusele ning teeb seda kaubamärgile väärilisel moel. …
Autode test
Lisaks hinnale on Ignise trumpideks kompaktsus, kasutusmugavus, kokkuhoidlikus ja avar sõitjateruum, mis mahutab muretult neli keskmist kasvu täiskasvanut. …