Peugeot näib olevat autotootja, kelle jaoks pole varasemate mudelite saavutused ilmselt ülearu olulised.
Sellal kui konkurendid püüavad kindlate mudelinimede ja järjepidevusega ostjatele naha vahele pugeda, eksperimenteerib Peugeot esimestega isegi juhul, kui uustulnuka eelkäijad vaata et lausa hullumeelselt edukad on. Nii vahetas kaheksa- ja üheksakümnendatel tegusid teinud väikeauto 205 välja 206 – millest sai Peugeot’ kõigi aegade edukaim mudel – mille mantlipärijaga esitleti taas ka uut mudeliindeksit.
Nii tõmmati 2012. aastal Genfi autonäitusel kate luukpäralt, millel mudeliindeksiks 208 ja antud ülevaates astub üles selle väikeauto teine põlvkond, mille mudelinimi jäi kõigi üllatuseks seekord puutumata. Uuem 208 erineb eelkäijast ennekõike selle poolest, et see on eelkäijast 40 mm pikem, võrreldavas komplektsuses paarkümmend kilogrammi kergem ning seda pakutakse esmakordselt ka elektriautona. Kõik „kahesaja-kaheksad“ on esiveolised viie uksega luukpärad ja ülevaates ära toodud hinnad ja andmed on esitatud seisuga veebruar 2020.
Leht 1/4