Baasmudeli kolmeliitrine V6 arendab 250 kW/340 hj, Cayenne saavutab kiiruse 100 km/h 6,2 sekundiga (5,9 s Sport Chrono paketiga) ja selle keskmiseks kütusekuluks lubatakse 9,1-9,2 l/100 km (NEDC). Cayenne S omab 2,9-liitrise töömahuga V6-jõuallikat (324 kW/440 hj, 5,2 s (4,9 s), 9,2-9,4 l/100 km) ja kolmeliitrise töömahuga V6 on ka mudeli Cayenne E-Hybrid mootoriruumis, kus seda täiendab 100 kW/136 hj arendav elektrimootor. Ülekandekulusid maha arvestades jääb sellise versiooni võimsuseks 340 kW/462 hj, auto saavutab paigalt võttes kiiruse 100 km/h viie sekundiga ja selle keskmiseks kütusekuluks antakse tänu NEDC-tsükli ebarealistlikule mõõtemetoodikale 3,2-3,4 l/100 km. Ainult elektri najal peaks soodsa tähtede seisu korral saama sõita veidi üle neljakümne kilomeetri (NEDC).
Lisaks võib Cayenne mootoriruumist leida veel neljaliitrise V8, mida pakutakse mudelitele Cayenne Turbo ja Cayenne Turbo S E-Hybrid. Esimeses arendab see 404 kW/550 hj, tühjalt 2175 kg kaaluv boliid saavutab 100 km/h 4,1 sekundiga (3,9 s Sport Chrono paketiga) ja selle keskmiseks kütusekuluks lubatakse 11,3-11,4 l/100 km (NEDC). Võimsama hüdriidajami korral täiendab ottomootorit samuti 100 kW/136 hj arendav elektrimootor ja tegusaima Cayenne maksimaalseks võimsuseks on 500 kW/680 hj. Säärane „piprakaun“ saavutab 100 km/h 3,8 sekundiga, auto keskmiseks kütusekuluks lubatakse NEDC-tsükli kohaselt 3,7-3,9 l/100 km ja elektrilises sõidurežiimis on selle sõiduulatuseks 40 km. Kõik Cayenned on nelikveolised ja varustatud kaheksakäiguliste „automaatidega“ ning „kupee-kerega“ teisendite kiirendust ja kütusekulu puudutavad näitajad on võrreldava põhimudeliga kas samasugused või väga sarnased.