Autode test

Honda
HR-V
Honda HR-V näib rivaalide taustal küll kallivõitu, ent pakub selle eest töökindlat autot, millel on avar ja läbimõeldud lahendustega sõitjateruum ning hea juhitavus. …
Renault Captur on oma olemuselt Renault Clio, mis on baasmudeliga võrreldes tõstetud maapinnast pisut kõrgemale ja kujundatud linnamaasturitele omases võtmes. Teisisõnu on teie päralt väikeauto, mis pakub linnamaasturile sarnanevat kõrgemat isteasendit, ent millega on linnas selle eeskujudest oluliselt lihtsam hakkama saada ja selle jooksutuskulud ei erine väikeauto omadest õieti millegi poolsest. Ostjate päralt on suur hulk võimalusi meelepärase interjööri ja värvikombinatsiooni koostamiseks ja praktilist väärtust lisab ka autode baasvarustusse kuuluv edasi-tagasi liigutatav tagaiste ja Capturite baashinnad jäävad Eestis vahemikku 14 190 – 21 690 eurot. Silm tasub peal hoida ka sooduspakkumistel, sest näiteks ülevaate koostamise ajal pakuti Captureid sooduspakkumise käigus baashindadest märksa suupärasemate hindadega (ülevaates ära toodud hinnad kehtisid 2017. aasta augustis).
Capturi pehme vedrustus saab väiksemate kiiruste korral muhkude ja lohkude silumisega suurepäraselt hakkama. Linnaolusid silmas pidades on tegu ühe mugavaima “kõikjalkõndjaga“, mida selles autoklassis leida võib ja seda emotsiooni ei suuda rikkuda ka kumedad mütsud, mis saadavad sügavate aukude läbimist. Maanteekiiruste korral pilt mõnevõrra muutub, sest teelained ja muud ebatasasused panevad auto rahutult õõtsuma.
Mootorimüra on ottomootorite korral kuulda vaid kõrgetel pööretel. „Õlipõletajad“ võivad madalatel pööretel kõlada küll rabedalt – eriti külmalt kiirendades – kuid maanteel ei tohiks nende müra enam kedagi segada. Captur on suurus- ja hinnaklassi silmas pidades üsna vaikne auto, kuigi maanteel on nii rehvi- kui ka tuulemüra mõlemad selgesti tajutavad.
Cliol põhineva Capturi juhitavuses ilmnevad kurvides vallatut luukpära iseloomustavad jooned, mis on iseenesest positiivne nähe. Hoolimata kõrgemast raskuskeskmest on auto kurvides üsna innukas ja kuigi pehme vedrustus lubab kerel tuntavalt kalduda, puuduvad sellest ärevaks tegevad märgid ja vedrustuse poolt pakutav haardevõime on samuti väga hea. Roolisüsteem võib mõjuda ebamäärasena, kuid see on piisavalt täpne, et sisendada enesekindlust ka nõudlikuma sõidu korral.
€
Autode test
Honda HR-V näib rivaalide taustal küll kallivõitu, ent pakub selle eest töökindlat autot, millel on avar ja läbimõeldud lahendustega sõitjateruum ning hea juhitavus. …
Autode test
Nägusa interjööriga linnamaastur, mis panustab mugavusele ja originaalsele välimusele. BMW on loorberitele puhkama jäänud, sest vanemad versioonid suutsid juhti enam kõnetada. …
Autode test
Country Tourer on suur nelikveoline universaal, mis jääb meelde lennuka kujunduse ja mugava vedrustusega. Kuid Opeli õnnetuseks leidub turul mitmeid võistlejaid, mis on Insigniast veel ruumikamad ja mis lähevad ka järelturul paremini …
Autode test
Honda CR-V paistab silma ruumikuse, töökindluse ja läbimõeldud praktilisusega, ent mitmed võistlejad suudavad pakkuda samu asju tunduvalt soodsama hinnaga. …